EN MORSOM NYHET!

Hei alle sammen, og riktig god lørdag!

Guttene er lagt for kvelden og sover godt i sengene sine etter en lang dag, Fredrik har begynt å lage pizza til oss, og jeg fikk endelig satt meg ned for å skrive litt til dere. Ok da, nå fremstiller jeg det jo nesten som at jeg ikke hadde hatt sjans til å gjøre det i løpet av dagen, før nå, og det har jeg jo. Men vi har hatt en rolig familiedag og med ett av to barn syke, så er det ikke like lett å få tid til alt. Skulle også ha få tid til å jobbe med matte i dag, har jeg det tror dere? Definitivt ikke. Haha!

Nok om det – jeg skulle bare innom en kjapp tur for å dele en liten morsom nyhet med dere! Sjekk gjerne Aftenposten i morgen da jeg har hatt leserinnlegg der. Hun jeg snakket med så at det skulle komme både på nett og i avis, så jeg gleder meg til å se det. Jeg ble faktisk kontaktet fordi de ønsket at jeg skulle skrive noe, så det synes jeg er skikkelig stas. ♥ Så da vet dere det, hvis dere vil få det med dere!

Nå blir det en rolig kveld her videre sammen med Fredrik, noe jeg gleder meg til! Nyt siste rest av helgen både i kveld og i morgen, så snakkes vi snart.

FACEBOOK HER — INSTAGRAM HER — SNAPCHAT: MAMMASOM16 

4 kommentarer
    1. Begynner det ikke å bli «gammelt nytt» snart – at du fikk barn tidlig? Hvor lenge skal man egentlig gnukke på det?

      1. Jeg er ikke uenig med deg, og mener selv jeg har veldig mye mer å komme med enn at jeg fikk barn tidlig. Jeg skriver jo heller ikken noe særlig om det faktum at jeg fikk barn tidlig på bloggen lenger, heller, men en rekke andre ting.

        Men nå er det nå sånn at det selger, og da Aftenposten kontaktet meg og ønsket at jeg skulle skrive konkret om det, så takket jeg følgelig ja. 🙂

    2. Dette tror jeg er første gang i mitt liv jeg kommenterer i en blogg (jeg er 43 år). Og det på et innlegg jeg ikke har lest så godt. For det dreier seg om debattinnlegget i Si;D i dag. Klarte ikke å finne innlegget på Facebook, dessverre. For det var et godt innlegg, som belyser viktige områder.

      Hva slags samfunn lever vi i, når det er utbredte holdninger at livet blir ødelagt av å få barn som ung, uten ferdig utdannelse? Sterk materialisme, mener jeg. Vi trenger stemmer som sier fra. Vi lever dessverre i et samfunn hvor det som betyr mest er jobb og karriere. At det å få barn skal være til hinder for å komme seg frem. Godt at det finnes noen som ser de virkelige verdiene.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg