EN NYDELIG KVELD I VENTE…

Hei alle sammen! Nå skulle jeg bare levere en rask oppdatering her inne fordi bestevenninna mi og jeg er på vei ut for å spise middag sammen 🍴 Hun skal reise hjem igjen i morgen, og siden vi har vært med barna alle dagene siden hun kom på besøk, tenkte jeg at vi kunne få litt tid alene også. Og siden Fredrik ikke trengte å jobbe overtid i dag, så passet det veldig fint! Guttene skal snart legge seg også, og da kjenner jeg at det er litt lettere å dra fra dem – siden de ikke merker at jeg ikke er der, hvis dere skjønner hva jeg mener. Guttene har kommet såpass godt inn i kveldsrutinen sin og sover heldigvis ofte natten og kvelden gjennom (Selv om de begge to har våknet klokken 04.00 den siste tiden, for å komme inn i sengen til Fredrik og meg! Haha!) men uansett er jo pappaen deres her for å ta vare på dem, dersom det skulle være noe – og ingen gjør det bedre enn han❤️

Jeg gleder meg masse, og håper dere får en minst like fin kveld som jeg vet jeg får!

7 kommentarer

Siste innlegg