EN OPPDATERING PÅ LIVET MITT

Hei alle sammen♥ Noen dager siden sist nå, føles godt å være logget på bloggen igjen! Håper dere som har ferie nå har hatt en fin start på ferien, og at dere som jobber har noen fine dager på jobb.

Fredrik sin ferie er over allerede på mandag, så de to ukene gikk jammen fort. Og ikke en dag har vi hatt med fint vær siden det, så det er jo både kjipt og litt rart (det er jo juli, men føles mer som september) men han har heldigvis enda en uke i starten av august, så får vi håpe vi får noen skikkelig sommerdager da, i det minste. De siste dagene har vi derfor brukt med barna og funnet på litt alternative sommer-aktiviteter. Vi har hatt filmdager i sofaen med dyner og puter og kakao, vi har vært på lekeland, vi har tegnet og spilt spill, laget hjemmelaget is, gått tur til byen og vært på kjøpesenter. Guttene skal riktig nok ikke tilbake i barnehagen før om over en måned enda, så vi har rikelig med tid til å finne på mye annet også. Vi skal også tilbringe mer tid med familie, som vi alle ser veldig frem til♥

Fredrik og jeg har også fått noen timer sammen søndag kveld, da guttene hadde sovnet stilte faren til Fredrik opp som barnevakt og vi dro ut på kino. Vi ble møtt med typ den tommeste kinosalen jeg har vært i (var vel maks 10 andre i hele salen) da spiste vi godteri og så skrekkfilm. Og så rakk vi å kaste i oss noe junkfood på en burgerrestaurant rett borte i gaten fra kinoen før filmen startet. Veldig koselig kveld! Skal egentlig ikke mer til for min del, altså.

Ellers har vi allerede hatt besøk av både familie og venner. Søstrene mine, tantene til barna, har vært på besøk her hver sin gang de siste to ukene – samt at bestevenninna mi også har vært her og besøkt oss! Andre ting vi har planer om før ferien er over for guttene: Strandbesøk i fint vær, besøke tanten min i Åsgårdstrand, reise til Gjøvik for å besøke min familie, finne på noe med familien til Fredrik her i Larvik, dra på Foldvik gård utenfor Stavern, besøke enda flere lekeplasser i området vi bor i, og kanskje til og med dra på kino med barna? Siden de blir så store nå. Jeg har jo ferie til og med 20 august, så jeg har også ferie en god stund til enda. Og den skal jeg nyte ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg