EN SKIKKELIG DÅRLIG NYHET!

God torsdagskveld alle sammen! For en dag dette har vært. Jeg har nemlig blitt veldig syk, sengeliggende og vært innom legevakten i dag for legetime og medisiner. Formen er med andre ord meget redusert, og det er ganske kjedelig når det for en gangs skyld er sommervarme her i Norge.. De dagene vi har her i Norge per år med skikkelig fint vær er det virkelig kjipt å tilbringe inne i senga. Synes fryktelig synd på meg selv, skjønner dere. Haha! Men sånn er det bare, forhåpentligvis hjelper medisinene ganske raskt, og så kan jeg i det minste kanskje bli med en rolig tur ut i morgen om jeg føler meg bedre. I morgen er det nemlig meldt enda finere vær og over 30 grader her i Larvik 🌞

Guttene har for øvrig fått masse tid med pappaen sin i dag, så om ikke jeg har kost meg så himla mye så har i hvert fall Leo og Noah det – og det er jo tross alt det aller viktigste! De har vært ute på tur, samt ute i den fine hagen vår i flere timer. De har spist hjemmelaget pannekaker som Fredrik hadde lagd til dem når jeg sov. Dere kan tro jeg var stolt over Fredrik som tidligere ikke klarte å steke et egg en gang – haha! Og skal jeg tro det Leo fortalte meg før han la selv gikk og la seg, så var maten kjempegod og middagen Fredrik, Leo og Noah hadde sammen veldig hyggelig!

Det ble derfor ikke noen “ordentlig” oppdatering fra denne kanten i dag, men en liten update før jeg legger meg til å sove igjen skulle dere selvsagt få. Håper dere har kost dere i dag og at dere nyter sommerdagene!

Klem fra en noe bitter og sliten meg 😂

6 kommentarer
    1. God bedring til deg.

      Du som er så flink til å skrive og formulere deg – det heter da jeg sov, og ikke når jeg sov. . Regelen er; den gang da, hver gang når.

      1. Trude
        Hva er feil med deg når du klarer å hakke på et menneske som sier hun er syk men oppdaterer likevel? Sånn i full fart.
        Og hvis du må rette på feilskrivingen, sørg for at du selv klarer å få det rett.
        I den setningen skal det ikke stå hverken da eller når, det skulle stått …mens jeg sov. Men er det så forbanna nøye? Jeg tror vi alle (de fleste av oss) forsto budskapet.

        Masse god bedring Jessica, feber i sommervarmen er noe dritt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg