EN SKIKKELIG GOD NYHET!

Reklame – Barnas egen bokverden

Hei dere, og riktig god kveld! I dag har jeg en skikkelig god nyhet å dele med dere:

Akkurat nå kan du velge mellom disse velkomstpakkene som du får gratis når du melder deg inn i barnas egen bokverden (bokklubb):

♦ 3 valgfrie barnebøker + JBL hodetelefoner for barn! Perfekt for lengre bilturer, reiser generelt, eller bare til bruk hjemme.

♦ 3 valgfrie barnebøker + 2 valgfrie Mummi-krus! Disse er så fine, kjenner så mange som samler på disse fine krusene.

♦ 2 valgfrie barnebøker + brio togbanesett! Denne valgte jeg, guttene er storfornøyde.

♦ Babypakken: Når du trykker deg inn på dette tilbudet får du valg om to babypakker:

♦Babypakke nr 1: Her får stavmikser-sett fra det velkjente merket BRAUN + oppskriftsbok til næringsrik babymat, mine første lærekort som er en boks med 30 lek og lær kort om farger, klær, kjøretøyer, leker og andre begreper fra hverdagen. + En barnebok!

♦ Babypakke nr 2: Mummisekk, Mummitrollet stableklosser, Mummitrollets KJEMPESTORE klaffebok – lær nye ord, farger og tall. Samt Tassens små bøker, som er en eske med ni små bøker + barneboken Husdyr som inneholder koselige bilder av dyrene, myk pels å stryke på og ekte dyrelyder!

Det eneste du betaler er altså 169,- for porto, som du får tilsendt i posten – når du velger deg ett av disse velkomstpakkene.

Det er ingen (!) kjøpeplikt som medlem i bokklubben, men du binder deg som medlem i ett år. Det spiller jo ingen rolle at man binder seg som medlem når man ikke har kjøpeplikt, men jeg vil selvfølgelig gi dere all informasjon som finnes rundt dette – for å unngå alle misforståelser og for at dere skal føle dere trygge når dere melder dere inn. Når du har meldt deg inn får du får også tilsendt klubbens medlemsblad helt gratis ca. 20 ganger i året. I medlemsbladet får du en fyldig presentasjon av hovedbøker og mange gode medlemstilbud på uendelig med bøker på nettsidene deres, store avslag, alt fra 40% til 80% avslag, på barnebøker man kanskje ellers ville kjøpt for en dyrere pris på bokhandelen uansett!

Som medlem av bokklubben får du også tilsendt hovedbøkene fra tid til annen, så hovedbøkene må du avbestille innen avbestillingsfristen, dersom du ikke ønsker å få dem tilsendt. Det er uproblematisk og fort gjort. Glemt å avbestille før du mottar dem? Det er null problem! Du har full returrett på alle bøker og produkter innen det har gått hele 100 dager – du har med andre ord rikelig med tid. Veldig tilrettelagt for foreldre som lever i tidsklemma i hverdagen, vet i hvert fall med meg selv at jeg kan ha litt vansker med å få ting gjort fra tid til annen, selv småting..

Du må for øvrig betale porto når du sender dem tilbake hvis du har glemt å avbestille en gang, men det er snakk om småsummer og det finnes absolutt ingen skjulte store kostnader her. Det er viktig for meg at dere vet det! Det eneste som koster noe er å melde seg ut igjen før det er gått ett år (750,-) men det finnes det jo ingen grunn til å gjøre om man bare avbestiller hovedbøkene på forhånd, dersom man ikke ønsker å betale noen ting utover portoen på velkomstpakken. Veldig lett å gjøre dette, som sagt! Og dermed kan du ha et gratis medlemskap, med unntak av de 169 kronene du betaler for å få velkomstpakken sendt hjem til deg.

Kan virkelig skrive under på at det er mange gode tilbud: Jeg fikk akkurat en velkomstpakke selv bestående av Brio togbane (SÅ stas!) samt fine barnebøker til barna – og det var et skikkelig høydepunkt for store og små her hjemme. Har du leseglade barn, eller små barn du leser for – kan du altså melde deg inn, få bøker som du velger helt selv til en verdi av 1500,- (eller velge andre produkter fra nettsiden) og så være medlem i ett år, og ikke trenge å betale en krone mer enn portoen på 169 kroner for å få pakken sendt hjem til deg – er ikke det et godt tilbud så vet ikke jeg, altså!

Dette samarbeidet med barnas egen bokverden er jeg skikkelig stolt av, for det er virkelig vinn-vinn for alle parter! Jeg kan fronte leseglede på bloggen min, samt høytlesning for barna fra de er bittesmå – og samtidig gi dere gode tilbud for at dere også skal få kunne lese mange fine barnebøker for deres små, til helt fantastiske priser. Lesing er jo som jeg har skrevet om tidligere, utrolig bra for barns utvikling både hva angår språk, forståelse og fantasi. Og det er så utrolig koselig å ha lesestund med barna, spesielt i en ellers stressende hverdag. I tillegg må du ikke ha bittesmå barn for å kunne dra nytte av dette tilbudet, da barnas egen bokverden tilbyr bøker fra barnet ditt er en baby og frem til barnet er blitt 13 år ♥

Klikk på de ulike bannerne under for å melde deg inn! Du kan også klikke på et banner om du er litt nysgjerrig og har lyst til å sjekke ut tilbudet!

På banneret under finner du velkomstpakken jeg valgte meg, som består av brio-togbane og to valgfrie barnebøker – Et helt topp valg om du har barn som elsker tog!

Eller har du kanskje en baby? Klikk under for å se tilbudet for baby-pakken ♥ Samme vilkår og porto på 169,- gjelder for alle pakker, så her er det bare å velge blant flere gode tilbud.

9 kommentarer
    1. Så utrolig bra tilbud, tusen takk!! Nå skal jeg bestille noen fine julegaver til tantebarna mine 🙂 Jeg skjønte ikke helt det med hovedbøkene og avbestilling. Er det de bøkene man bestiller for å så få gavekortet? Får man 1500kr i tillegg til disse, eller er de en del av gavekortet? Litt dårlig formulert, jeg må bare ha det inn med teskje, haha.

      1. Gøy at du likte tilbudet 🙂 Når du melder deg inn via banneret følger du bare instruksjonene, og når du er meldt inn får du altså gavekortet på 1500,- som du bruker på nettstedet – da er du altså medlem av bokklubben, og vil motta både medlemsblader med tilbud et par ganger i måneden (gratis) hvor du blir presentert før hovedbøker som planlegges å bli sendt ut til alle medlemmer, men dersom man ikke ønsker dem (fordi de kan koste penger) er det bare å avbestille dem på forhånd, det er som sagt uproblematisk og da kan du altså være medlem uten å betale noe annet enn porto på pakken du får med tingene du fikk fra gavekortet ditt. Eventuell porto tilkommer også dersom du glemmer å avbestille en av hovedbøkene, men det er altså småsummer – dessuten har du full returrett helt til det har gått 100 dager etter du mottok bøkene. Håper dette virket oppklarende, bare å spørre om det skulle være noe mer!

    2. Men husk at om du ønsker å avslutte medlemskapet før det er gått ett år, betaler du kr 750,- for velkomstpakken. 🙂

      1. Ja, nevner det her i teksten: Det eneste som koster noen hundrelapper er å melde seg ut igjen før det er gått ett år, men det er det jo ingen grunn til å gjøre om man bare avbestiller hovedbøkene på forhånd, dersom man ikke ønsker å betale noen ting utover portoen på velkomstpakken. Veldig lett å gjøre dette, som sagt. 🙂

        1. 750 kr er litt mer enn noen hundrelapper, men det høres selvfølgelig bedre ut å skrive det sånn som deg. Også gjelder dette «tilbudet» selv om man ikke går via bloggen din da.

          1. Det er bare supert om dere som blogglesere kommer med konstruktive tilbakemeldinger på hvordan jeg ordlegger meg – men til Lene her, så setter jeg pris på at du ikke antyder at jeg prøver å lure noen når jeg har 2 reklameblogginnlegg per måned (og lett kunne hatt 5-6) – hadde jeg vært ute etter å lure noen med hvordan jeg ordlegger meg ville jeg vel kanskje bare takket ja til andre shady tilbud jeg får. Har skrevet mer om dette litt lenger ned på bloggforsiden min 🙂

            Tilbudet gjelder selvfølgelig uansett om du går inn via bloggen min eller ei – slik er det jo alltid: Markedsføring hos bloggere handler om å markedsføre et tilbud, for hvor mange ville ikke visst om dette tilbudet hadde det ikke vært for bloggen min? Derfor markedsfører jeg det jo også, slik at flere skal få vite om det. Det er slik det fungerer 🙂

            Og så kan man jo stille seg selv spørsmålet: Hvor viktig er det hvor mye det koster å melde seg ut igjen, når du uansett ikke har noen kjøpeplikt som medlem (viktig punkt!), og det er kjempelett å være medlem uten at du trenger å betale en krone? Som jeg tydelig informerer godt om: du kan bare avbestille hovedbøkene på forhånd, dersom du ønsker et helt gratis medlemskap, og kun betale for portoen for en velkomstpakke av verdi på 1500,- jeg synes faktisk det er vanskelig å skulle vri dette om til å være et dårlig tilbud, altså.

            Jeg synes noen hundrelapper var et passende synonym, men når du sier det er det kanskje mer ryddig å skrive spesifikt hvor mye det er snakk om. Dette samarbeidet er jeg bare stolt av, og det er virkelig et supert tilbud. Poenget er jo uansett at du kan melde deg inn som medlem, få gavekort på 1500 kroner, og at dersom du avbestiller hovedbøkene betaler du KUN portoen på 169 kroner -selv om du binder deg som medlem i ett år – skal jo nesten godt gjøres å tape noe på å bli medlem 🙂

      1. Hei! Har du egenerfaring og i så fall hva opplevde du som dårlig kundeservice? Jeg er veldig nøye på å velge meg samarbeidspartnere og nettopp fordi denne bokklubben er et seriøst firma og har, blant annet, god kundeservice – ønsket jeg å samarbeide med dem. Hvis du har opplevd noe dårlig kundeservice setter jeg stor pris på at du kunne gitt meg tilbakemelding slik at jeg kan videreføre dette 🙂

        Lurer også på om du kunne utdype hva du mener når du skriver at dette er dyrt? Det skal jo faktisk godt gjøres å tape penger på dette medlemskapet dersom man gjør slik jeg oppgir i blogginnlegget (avbestiller hovedbøker på forhånd) og portoen er kun på 169,- for hele velkomstpakken. Hva er det som da er dyrt? Synes dette er et skikkelig godt tilbud, derfor takket jeg også ja til å gjøre denne kampanjen, så skjønner ikke hvordan man skal få vridd dette tilbudet om til å bli dyrt.. Det er det jo ikke.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg