EN SPENNENDE TID I VENTE!

Jeg kan nesten ikke tro det. Det er siste dagen i oktober på torsdag, og da gjenstår to måneder av hele 2019. Jeg føler 2019 akkurat startet, og føler meg fremdeles litt “stuck” i 2017 da jeg tar meg i å rette meg selv med at det er to år siden nå, faktisk også snart tre..

Likevel er det en utrolig koselig og spennende tid vi går i møte nå. Julen er jo det aller største, som vi gleder oss veldig til alle sammen her hjemme! I år skal vi feire julen med min familie i hjembyen min, da vi feirer annen hvert år her i Larvik med Fredriks familie, og min familie i Gjøvik. Etter hvert kommer vi sikkert til å ha et enda større fokus på å skape tradisjoner for oss selv, men enn så lenge stortrives vi med å gjøre det slik. Tror også barna har stor glede av at vi gjør det på den måten, og dermed får tid med begge sider av familien til Fredrik og meg i denne viktige og fantastiske høytiden.

Og det er virkelig sant at julen blir noe helt annet når man får egne barn. Jeg har riktig nok alltid elsket julen, men enda mer etter jeg fikk barn. Å kunne se julen gjennom deres øyne er virkelig så herlig, og ikke minst at de små tingene i forbindelse med julen, er så stort for dem. Denne julen feirer vi med en 3-åring, og en 4-åring, og jeg tror aldri vi har gledet oss mer♥

Håper alle sammen har hatt en god uke hittil, vi snakkes mer i morgen!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg