EN STOR DAG

Hei alle sammen, og riktig god tirsdag ♥ Dette blogginnlegget skulle egentlig vært publisert i går, men jeg glemte å trykke på publiser, så da kom det ut i dag istedenfor.

I dag har Fredrik hatt bursdag, og som dere vet, tar jeg bursdager rimelig høytidelig – så det måtte vi selvsagt feire! Fredrik fikk en ny Led-tv fra meg og barna til jul, så han fikk ingen kjempesvær gave på bursdagen sin i dag, men en liten ting måtte han jo ha. Selv om han har bursdag rimelig tett på julen. Derfor kjøpte guttene og jeg et lite parfymesett fra Calvin Klein + masse sjokolade til han.

Jeg kjøpte inn til livretten hans i dag (taco) vi har dessuten sett på film og fått slappet av, etter at han kom hjem fra jobb. Guttene og jeg har bare vært hjemme i hele dag siden barnehagen har hatt planleggingsdag og jeg har hatt hjemmeskole (ikke den beste kombinasjonen for øvrig)

Er så rart å tenke på at jeg møtte Fredrik da han var 15 år og nå i dag fyller han 24. Tiden flyr. Verdens flinkeste og fineste pappa♥ Gratulerer så mye med dagen Fredrik! Barna og jeg er heldige som har deg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg