EN STOR LETTELSE!

Hei alle sammen!

I dag er jeg så letta, dere har ingen anelse! Å være blogger har ikke vært så lett i det siste skjønner dere. Nå er hele bloggen på plass slik den skal være, etter omleggingen og flere justeringer. Dere som leser bloggen til vanlig, har sikkert lagt merke til at det har vært litt småkaotisk de siste 10 dagene – “Dele på Facebook”-Knappen under hvert blogginnlegg har manglet, kommentarfeltet har vært helt tullerusk, og det har generelt vært et skikkelig styr. Når dere klikker dere inn på bloggen min, vil jeg selvfølgelig at alt skal være i ordentlig stand og fungere slik det i utgangspunktet skal. Det var ikke jeg som valgte at bloggen skulle endres, men nå som alt er på plass kjenner jeg meg fornøyd, og tenker at det ikke er noe i veien for at det ikke skal bli like bra som tidligere. Jeg må forresten få tatt nytt forsidebilde til bloggen snart, altså! Hjelpes meg – hvor lenge er ikke det siden.. 1 år? 1 og et halvt? Det må jeg få unnagjort!

Nå har vi jo hatt lillesøsteren min på besøk noen dager, og i dag dro hun hjemover igjen. Det blir for øvrig ikke for så veldig lenge, da både hun og resten av familien min: Altså, alle sammen – kommer på besøk til barna og meg i helgen. Vi tror det blir veldig koselig, og gleder oss naturligvis masse! Barna snakker ikke om stort annet, for å si det på den måten!

Jeg lagde litt snacks til søsteren min og meg tidligere i dag, fordi jeg sluttet litt tidligere på skolen og vi hadde noe tid sammen før hun måtte dra. Barna lurte fælt på hvor hun hadde blitt av når de kom hjem fra barnehagen, men etter litt lek, god middag og kos – ble de i like godt humør igjen.

Jeg kan nesten ikke tro at vi er kommet så langt ut i desember allerede – jeg slutter ikke på skolen før 21 desember i år, så det meste av juleforberedelsene er jeg nødt til å sjonglere med skolen. Det vil si klargjøring av hele leiligheten, kjøpe inn de siste julegavene som mangler samt juletre, litt julepynt og ja, en god del andre ærender som må ordnes også. Jeg har med andre ord en del å planlegge fremover, for at dagene skal gå opp. Det er klart det er travelt, men da går i det minste tiden frem mot jul skikkelig fort!

Nå skal jeg få øvd resten av kvelden til nok en prøve, jeg må utnytte tiden godt nå som Leo og Noah sover. Jeg var akkurat innom rommet deres for å sjekke dem, og ble stående litt for lenge å stryke på og kikke på dem. Sånn er det å være mamma, haha! Ønsker alle sammen en fin tirsdag, og håper dere har det bra ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg