ET ENKELT VALG!

Annonse – Bygghjemme.no

Noen dager kan jeg drømme meg bort i alt som selges der ute av interiør, møbler og materialer som finnes til hus og hjem – og glede meg til dagen vi kan kjøpe vårt eget hus. Altså, vi er storfornøyde med hvor vi bor her nå og har jo valgt ut alt av møbler som finnes her hjemme selv, men vi har jo ikke valgt ut hvordan rommene skal se ut, materialer eller noe annet. Og jeg tror det blir utrolig spennende den dagen vi skal gjøre det, ikke minst vet jeg akkurat hvilken nettbutikk jeg kommer til å handle mye av det vi trenger fra.

Jeg har tidligere fortalt dere om Bygghjemme.no som har ett av Norges største og bredeste sortiment av kvalitetsprodukter til hjem og hage. Bygghjemme har vært en samarbeidspartner jeg har jobbet med tidligere som virkelig holder det de lover – supre priser, bra service og rask levering. I butikken finnes det akkurat nå ca 85 000 artikler fra flere enn 120 kjente varemerker. De har alt du trenger til hus og bygg, og med det et utrolig utvalg🏘️🏗️

Bygghjemme har ikke bare alt du trenger til hagen i sommer (utrolig mange fine hagemøbler!), badekar, garderobeinnredninger og alt du kan tenke deg til hjemmet – men akkurat nå har de også tilbud på en rekke dusjkabinett og annet du trenger til baderommet! Til dere som har lurt på hvor dusjen vår er fra i tidligere blogginnlegg, selger Bygghjemme veldig mange som ligner til en rimelige penge. Blant annet HER og HER!

Jeg synes badet er et av de viktigste rommene i et hjem, og for meg er det viktig at det skal være behagelig og komfortabelt å være der inne. Derfor er det kanskje det rommet jeg bruker mest penger på her hjemme når vi trenger noe nytt, eller når noe må byttes ut. Legger ved bilder av en av mange koselige badestunder med guttene!

Tips for rengjøring av dusjvegger/dusjkabinett: Du tar ganske enkelt cirka to deler oppvaskmiddel og blander med én del eddik. Jeg benyttet Sun light oppvaskmiddel, men du kan like gjerne bruke et annet. Du blander det hele godt sammen, og så bruker du en svamp til å påføre blandingen på dusjveggene. Du behøver ikke skrubbe mye, men påfør middelet og gnikk litt rundt der du ser at det trengs. Så lar du det stå noen minutter før du skyller av 🚿Dette har jeg gjort alle årene vi har hatt dusjvegger eller dusjkabinett og det fungerer SÅ bra!

Tilbudene på dusjkabinett (og øvrige baderomsartikler) kan du altså benytte deg av HER!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg