ET LITE TIPS

Hei alle sammen, og riktig god søndag! Første søndag i advendt, jeg må faktisk ta meg i å tenke på hvor fort det går nå. 3 og en halv uke igjen til jul og her sitter jeg halvstressa og lurer på hvor tiden fra august har blitt av.

I dag tenkte jeg å dele et aldri så lite godt tips med dere ♥ Mange av dere er sikkert allerede godt i gang med å handle julegaver, det samme er jeg. Men noe jeg alltid synes er vanskelig er å kjøpe julegaver til besteforeldrene til både Fredrik og meg, altså oldeforeldrene til barna. Klær tør jeg ikke å kjøpe til dem fordi jeg er redd de ikke vil like det (dessuten synes jeg det er vanskelig å vite hva de liker) så blir det stress med bytting og hele pakka for dem, og det vil jeg jo heller ikke. Og penger er bare kjedelig å gi, synes jeg, selv om jeg gir det om noen sier at de spesifikt ønsker seg det (noe vi aldri har opplevd at besteforeldrene våre har ønsket seg) og bilder av guttene fikk de for et par år siden. Så.. Da kom jeg på noe lurt!

Nemlig å lage en liten kurv med ting de trenger/litt velværeprodukter. En slik kurv lagde jeg nemlig til min bestemor i fjor, og siden hun ikke leser bloggen min i og med at hun ikke er på det store internett, så tenkte jeg at jeg kunne vise dere et eksempel på hvordan jeg gjorde det i fjor!

Dette inneholder kurven jeg lagde til henne:

♥ Middelt stort håndkle fra KID

♥ Shampoo for vintertørt hår fra Schwarzkopf

♥ Body butter med sheasmør fra The body shop

♥ Caring bath såpe fra Dove med lukt av sheasmør og vanilje

♥ Fuktighetskrem i krukke fra Dove

♥ Rosa neglelakk uten parabener og parfyme fra Normal

♥ Fuktighetsgivende lip-balms med sheasmør fra Normal

♥ Saltbøsse med pink Himalayan rock salt fra Normal (Skulle egentlig også kjøpe pepper-bøsse i samme serie men de var utsolgt)

Kurven hadde jeg bare liggende her hjemme, men slike finnes råbillige på Jysk, Nille osv.

(Jeg sølte litt kakao på gulvet da jeg tok bildene som jeg ikke så før nå, nederst i hjørne, haha!)

Du kan altså legge til alt mulig, justere etter hvilken som helst prisklasse, og ikke minst både til menn og kvinner. En god håndkrem, sjokoladetrøfler, god konfekt etc er andre fine ting å legge i. Men som sagt: det er uendelig med muligheter, og derfor kan man jo tilpasse kurven etter hvem du skal gi den til♥ I år tenkte vi også å lage noen matkurver!

Håper dere synes at dette var et godt tips til julegaver til oldeforeldre/besteforeldre! Jeg vet i hvert fall at jeg synes det ble litt lettere å kjøpe julegaver etter jeg oppdaget dette.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg