FAVORITTENE MINE OG DÅRLIGE NYHETER!

God fredag til dere alle! Håper dere har en fin helg hvor enn dere er. Jeg har brukt dagen til å slappe av, betale regninger, og maile med samarbeidspartnere. Har også planlagt en del innhold på bloggen fremover, så med tanke på at jeg faktisk er syk er jeg fornøyd med hva jeg har fått gjort fra sofaen. Dagens dårlige nyheter, for å si det sånn.. Heldigvis har guttene ikke fått lide av at jeg er syk, og de har hatt en strålende dag begge to!

I dag tenkte jeg å dele noen inspirasjonsbilder av favorittmatrettene mine! Jeg har gått ned i vekt i det siste. Ufrivillig. Da jeg har vært i utrolig mye aktivitet, samt vært syk. Jeg roet ned aktivitetsnivået etter jeg ble syk, altså, men like fullt. Går også på medisiner som gjør at jeg blir mett ekstremt fort, og det er jo ikke så veldig heldig det heller. Men sånn er det bare akkurat nå! Heldigvis snart ferdig med medisiner og det gleder jeg meg voldsomt mye til ♥ Jeg er jo syk hele tiden føler jeg, men jeg har faktisk fått sjekket at jeg ikke har noen mangler eller lignende hos legen, som noen av dere lesere tipset meg om. Jeg har vel bare et elendig immunforsvar i kombinasjon med barn som drar med seg mye rart fra barnehagen.. Haha! Prøver å få igjen matlysten ved å se gjennom matbildene jeg har på telefonen min, og da tenkte jeg at jeg like gjerne kunne dele litt matinspirasjon med dere! Si gjerne i fra om dette er noe dere ønsker at jeg skal gjøre oftere, jeg lager jo utrolig mye mat faktisk.

♥ Veganske kyllingnuggets fra Quorn med hjemmefritert pommes frites, parmesan (bruk vegansk eller vegetarisk) og kruspersille 

Favorittsalat med pannestekte kidneybønner, søte cherrytomater, mais, ovnsstekte potetbiter og spinatmix

♥ Fantastisk Beyond-burger i briochebrød med tomat, vegansk cheddar, og hjemmelagde fløtegratinerte poteter (bytt ut fløte med gryr, og eventuelt vegansk ost i oppskrifter på fløtegratinerte poteter – SÅ enkelt!)

♥ Vegansk kyllingsalat med “like chicken”-biter, isbergsalat, rødløk, paprika, ruccola, pastaskjell og stekt marinert sopp!

♥ Verdens beste hjemmelagde tomatsuppe med ovnsstekte kikerter krydret med paprika, salt og pepper

♥ Stekt nudler i soyasaus med revet gulrot, stekt løk, sopp og brokkoli (ikke med på bildet) toppet med persille

♥ Favorittsalat med ovnsstekt brokkoli, stekte kidneybønner, avokado med hvitløks- og paprikakrydder, kinakål, vegansk fetaost, og tomatbiter

Det var alle matbildene for denne gang! Vil også få takke for alle koselige meldinger etter dagens instastories på Instagram (@Mammasom16) Å dele ting med dere er en sann fryd når man møter så mye støtte. Tusen takk, kjære blogglesere! Nå blir det hjemmelaget pizza og så rett i seng. Nyt helgen deres så mye dere kan, så snakkes vi snart igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg