FLYTTEPLANER OG EN GOD NYHET

Annonse for Posterstore

Hei alle sammen og riktig god fredag♥

En stund siden jeg fortalte dere litt om hva som skjer på flyttefronten: Vi har jo sett etter leilighet i snart 8 måneder, men for alvor vært klar for å kjøpe i ca halvparten av den tiden. Nå håper vi bare at det dukker opp noe aktuelt før sommeren er i gang! Gleder meg så til å innrede ny leilighet, og har allerede fått inn et par ting jeg vet skal få plass i vårt nye hjem: Deriblant alle de fine plakatene fra Posterstore! Er helt forelsket i de fine bildene vi har fått hjem nå. Guttene fikk selvsagt være med å plukke ut et par bilder de likte godt, noe som var veldig stas♥

Uansett om du har flytteplaner som oss eller ikke, så har jeg i hvert fall en god nyhet å dele med dere! Dere får 35% (!!) rabatt på ALLE plakater (gjelder ikke rammer eller selection-postere) ved å bruke min rabattkode Jessicaen35! Vi er jo alle mye hjemme for tiden, så kanskje det kan være en god ide å få inn noen ny bilder på barnerommet? Eller lage en helt ny bildevegg på stuen? Rabattkoden min Jessicaen35 gjelder i en hel uke fra i dag. Jeg linker til mine favoritter i dette innlegget, eller så kan du også bare gå rett inn på Posterstore HER for å finne dine egne favoritter!

Dette må du vite om Posterstore:

♥Levering skjer på 1-3 dager

♥ Alltid gode priser: Men spesielt nå hvor du får 35% avslag på alle plakater (ikke rammer og selection-plakater) med rabattkoden min Jessicaen35!

♥ Godt utvalg: MYE å velge i! Blir overrasket hvis det finnes noen som ikke finner noe de liker blant utvalget deres + nyheter hver uke!

♥ Sikker, rask og trygg betaling, muligheter for delbetaling med Klarna!

♥ Kundeservice som faktisk hjelper deg. Du er i trygge hender som kunde og Posterstore får enestående tilbakemeldinger fra kundene sine via Trustpilot.

Du kan velge blant vakker veggkunst til barnerommet som du kan finne HER!

Ellers finner du min favoritt kategori med nydelige plakater til hjemmet HER,samt mange andre kategorier på nettsiden deres HER! Happy shopping, og husk rabattkoden min Jessicaen35 som varer helt til neste fredag igjen! God påske ♥

7 kommentarer
    1. Å, det er en så spennende periode i livet når man er på boligjakt! Lykke til 🙂
      Har dere forresten fått førerkort noen av dere?
      Og hva gjør du til høsten? Jobb eller studier?

      1. Ja, er virkelig det! <3 Fredrik jobber med førerkort, tenker han har det før sommeren 😀 Jeg tar et årstudium i Rettsvitenskap til høsten (fulltid) for å få bekreftet at det er noe for meg, før planen da er å begynne på master i rettsvitenskap året etter!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg