FORELSKET PÅ NYTT..

Hei alle sammen! Bloggen har vært så surrete det siste døgnet, det har vært noe teknisk som ikke har fungert helt som det skal. Tror også det har vært noen greier med kommentarfeltet, og det er så irriterende! Veldig sikker på at det skal være i orden nå heldigvis. Vi har hatt en koselig og rolig dag med masse hjemmelaget mat, en koselig film, og en god tur ut på lekeplassen! Vi spiste middag litt tidligere enn vanlig for å kunne reise ut på lekeplassen rundt middagstider, så da fikk vi jammen meg hele lekeplassen for oss selv også!

Da vi var på lekeplassen i dag kom jeg på at vi var på akkurat samme lekeplass for ganske nøyaktig 3 år siden da jeg akkurat hadde gått ut offentlig med at jeg var blitt gravid med minstemann. Da var vi bare en voksen, 17-årige meg og en ettåring. I dag var vi to voksne, en 4-åring og en på 2,5 år. Slike minner synes jeg er så koselig å tenke tilbake på, spesielt med tanke på at livet har forandret seg så mye på egentlig så kort tid. Barna storkoste seg i dag (også) og siden jeg fremdeles ikke er frisk tok Fredrik seg av mesteparten av herjingen med dem. Haha! ❤️ Personlig synes jeg det er noe helt spesielt ved å se båndet mellom barna og Fredrik når de leker, koser og har det gøy sammen. Det stemmer virkelig at man forelsker seg på nytt når man ser kjæresten sin sammen med felles barn, for det er nemlig akkurat slik det føles…

Barna var slitne etter en lang dag og det samme er vi. Veldig slitne, men veldig lykkelige også. Jeg kan ikke annet enn å glede meg til tiden fremover hvor det blir enda varmere vær, skolefri og ferie – både for min egen og barnas del. Det at jeg har mattetentamen neste uke har nemlig ligget i bakhodet i hele dag, så jeg skal bruke hver eneste kveld fra i morgen til å øve, øve og øve.

Håper alle har hatt en strålende lørdag! Klem.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg