FØRSTE SKOLEDAG!

Hei fine dere♥ I dag har jeg hatt første skoledag etter ferien, og det føles veldig godt å være tilbake på skolen. Jeg leverte også guttene i barnehagen i dag tidlig for sin ordentlig første dag etter ferien, og de hadde kost seg så masse atte hjelp. Nå er det siste året mitt før jeg er ferdig med videregående og får studiekompetanse! Jeg vet jeg har sagt det før, men det føles virkelig som om jeg akkurat begynte – og nå er det under et år til jeg er ferdig. Gleder meg veldig til å bli ferdig, men tror også det blir rart når det har vært hverdagen min i 2 år nå, og hele 3 år når jeg er ferdig til sommeren igjen. Jeg har unektelig hatt en behagelig skolehverdag som jeg vet jeg kommer til å savne, selv om jeg ikke skal nekte for at det var ganske tøft første året. Mye på grunn av overgangen fra å “bare” gå hjemme med barn, men også fordi jeg hadde ganske mange skoletimer og flere avgangsfag på samme år.

I og med at vi hadde mye nettundervisning før sommeren i år (av åpenbare årsaker) så føler jeg at jeg har hatt ferie i evigheter og derfor synes jeg det er helt fint å være tilbake på skolen igjen. Håper bare inderlig det ikke blir ny lockdown, men skulle det skje så må jeg bare gjøre det beste ut av det. Noe annet valg har man jo strengt talt heller ikke.

Uansett! I år har jeg færre fag enn jeg hadde i fjor, likevel har jeg ikke veldig mange færre timer enn jeg i fjor. Jeg vet allerede nå at jeg kommer til å ha eksamen i både norsk og historie til våren igjen, og det er jeg også veldig fornøyd med da det er to av favorittfagene mine. Jeg har to utrolig fine skoleår bak meg nå, og som nevnt føler jeg at årene bare har fløyet forbi, derfor skal jeg skal bare nyte det siste året mitt på videregående, for jeg vet at hverdagen som student antakeligvis ikke vil bli like behagelig♥

Håper dere også har hatt en fin mandag, om det har vært første skoledag eller første dag på jobb etter ferien, eller om dere allerede har jobbet en stund etter sommerferien♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg