FREDRIKS TANKER OM ET NYTT BARN

GJESTEINNLEGG AV FREDRIK

Jessica sa egentlig at hun ikke ville ha noe mer baby snakk på bloggen på en stund men siden Jessica har nevnt at hun og jeg gjerne vil vente med et barn til og det var noen som lurte på hvorfor, så ville jeg svare litt på det.

Jeg er syns det er veldig kos med Leo og Noah. Kunne ikke tenkt meg noe bedre. Men selv om jeg syns det, betyr ikke det at jeg vil ha en til nå med det samme. Det er et vannvittig stort ansvar å ha barn. Det koster mye, både penger og energi. Selv om vi hadde fint hatt råd til en til er det ikke sikkert at energien hadde sagt det samme. Vi er begge unge, har skole og jobb og selv bare det er slitsomt. Men det er selvsagt verdt det..

Jeg har lyst på en til baby. og om noen år vil det bli en realitet. tror det også er bra for Noah å oppleve å få bli storebror. Jessica og jeg har selv søsken og vet at vi ikke ville vært den samme idag uten de!

– Fredrik

2 kommentarer
    1. Hvor mange ganger skal dere prate om dette nye barnet? Tidligere i år sa dere at det kanskje ville bli om noen år og det samme har dere sagt tidligere. Kom med noe nytt… zzzz

      1. Hei Thomas!

        Leste du første setning? Jeg kan gjengi den her for deg: “Jessica sa egentlig at hun ikke ville ha noe mer baby snakk på bloggen på en stund men siden Jessica har nevnt at hun og jeg gjerne vil vente med et barn til og det var noen som lurte på hvorfor, så ville jeg svare litt på det.”

        Når lesere spør oss daglig, så er det jo greit at Fredrik kunne svare litt på det. Jeg har ikke sagt noe håndfast om et eventuelt nytt barn, så jeg vil gjerne ha kilder på det du skriver i kommentaren din at jeg har sagt.

        Også er det selvsagt vanskelig å treffe absolutt ALLE av følgerne mine i alt jeg skriver og deler. Når så mange spør om nytt barn, ja, da velger jeg å ta det til etteretning. Vanskelig å tilfredsstille alle, men du skal vite at jeg gjør mitt beste 😉

        Istedenfor kunne du kanskje skrevet noe om hva DU liker å lese om? Jeg prøver å ta med meg alle slike forslag når jeg skriver nye blogginnlegg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg