GJESTEINNLEGG AV FREDRIK: 6 ÅR MED DEG

Hei hei. Håper alle har fått en god start på høsten og ikke har rukket å bli syke enda nå som temperaturen har falt ganske så drastisk. Høsten har blitt en veldig spesiell årstid for meg de seneste årene. De seks siste for å være helt nøyaktig. Dere som har fulgt jessica sin blogg over lenger tid vet det kanskje, men 23 september 2013 var datoen vi ble sammen. Som de aller fleste også vet så har det vært noen nedturer på veien og ting har ikke alltid vært like lett. Men det viktigste er at vi kommer oss gjennom dem sammen og lærer langs veien. Jeg føler at vi har det bedre og bedre sammen for hvert år som går. Vi lærer å kjenne hverandre. Nesten litt rart for jeg føler at jeg kjenner jessica tvers gjennom, men stadig dukker det opp nye ting som forbløffer meg. Haha.

Kunne ikke bodd med en bedre samboer enn deg. Og kanskje om noen år så er vi noe mer enn bare samboere. Takk for 6 uforglemmelige år sammen Jessica. Elsker deg.

-Fredrik

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg