GJESTEINNLEGG: FREDRIK SVARER PÅ PERSONLIGE SPØRSMÅL!

Hva er det beste med å være pappa?

– Det beste med å være pappa er all den kjærligheten som jeg får fra barna mine. Den er ubeskrivelig. Måten de viser at de setter pris på den jobben jeg gjør er bare så god. Jeg husker spesielt en episode når jeg skulle legge barna for natta og sitter ved sengekanten til Leo. Har akkurat sunget nattasang så sier han “stolt av deg pappa” hjerte mitt brista haha.

 

Beste tips til en kommende fersk pappa? Både angående ungen og dama

– Tålmodighet. Ting tar tid for det er uvant, ha tålmodighet. Hmm… Også nyt det ! Vær litt mer avslappa og ikke stress for tiden flyr så fort.

 

Hvordan reagerer/tenker du om alle rykter om at du er utro?

– Synes det er trist. Men tenker ikke så mye over det for jeg vet hva som stemmer, gidder ikke bruke tid på det.

 

Hvordan går det med deg?

– Takk som spørr haha. Det går egt veldig bra. Kjenner at jeg er litt sliten og formen er ikke helt på topp, men ellers så går det veldig bra.

 

Hvordan er livet som småbarnspappa?

– Livet som småbarnspappa er veeldig krevende og til tider meget stressende. Men 100 % verdt det. Jeg elsker livet som pappa og lærer noe hver dag. Det er utrolig morsomt å se guttene vokse sammen og utvikler seg sammen.

 

Hva liker du best med Jessica?

– haha hvor skal jeg starte tro. Det aller beste med Jessica er måten hun opptrer som en rollefigur foran barna våre. Hvordan hun hver eneste dag står opp, tar seg av guttene, økonomien osv. Hun er snill og tar vare på alle….Så er hun også veldig pen da.

 

Når ble dere kjærester for første gang?

– Vi ble kjærester i 2013. Høsten 2013. 23 september helt konkret

 

Hva gjør Jessica og du når dere er alene?

– Vi lager mat SAMMEN, setter oss ned sammen i senga/sofaen og ser på serie eller film. Mest serie for film er noe vi ikke blir enige om før maten er blitt kald. Og spiller sammen en gang iblant.

 

Ønsker du deg et barn til?

– Ja, haha jeg kjenner et lite savn når jeg møter på mødre og fedre med en baby som kun er noen uker gammel. Eller når jeg ser gjennom gamle bilder som Jessica har på pcen fra når guttene var små.

 

Hvis ja: Ønsker du at barnet skal være jente eller gutt?

– Hmm det er egetlig veldig det samme.

 

Synes du det er synd at dere bare kan få ett barn til?

– Nei det gjør jeg ikke. 3 barn holder mer enn nok for min del om det blir en til.

 

Skulle du ønske at Jessica fødte naturlig sånn at du kunne oppleve en naturlig fødsel?

– Før fødselen til Leo så skulle jeg ønske det litt ja. Men etter det Jessica måtte gå gjennom og se hvor mye vondt og angst hun hadde for fødsel så er jeg veldig glad for at det ble som det ble.

-Fredrik

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg