GLEDER MEG TIL Å VISE DERE!

I samarbeid med BGA fotobutikk

God onsdag alle sammen! Nå de neste dagene er det meldt SÅ fint vær her i Larvik at jeg ble både glad og ganske overrasket over å oppdage det. Har mistet helt tellingen på hvor mange ganger jeg har sjekket været hittil i sommer (og ikke minst blitt skuffet!) tar det som et klart tegn på at jeg er blitt voksen. Haha!

Nå som Fredrik og jeg (Les: Jeg) endelig er i gang med det noe av det beste med å bo for seg selv: nemlig å innrede vårt “nye” soverom som jeg har snakket litt om tidligere her på bloggen (som altså er soverommet her hjemme Leo hadde tidligere) har vi begynt å se på småinteriør som blant annet speil, bilderammer etc – og jeg ble nødt til å tipse dere om min nye samarbeidspartner BGA fotobutikk – da jeg sikkert neppe er den eneste som enten innreder eller pusser opp for tiden, som bare vil ha noe nytt på veggene hjemme, eller kanskje bare ønsker seg et nytt fotoalbum til å ha bilder av minstemann i familien, et tantebarn eller et barnebarn. Jeg har bestilt fra BGA fotobutikk flere ganger tidligere før de i det hele tatt ble en samarbeidspartner, leveransen er rask og rimelig – og de har så mye som er verdt å få med seg!

Greit å vite om BGA fotobutikk:

  • Tilbyr alt av det du trenger til veggene dine hjemme (speil i alle mulige fasonger – til og med speil med innebygd belysning til sminkebord! Rammer, postere, etc) i tillegg til en del annet..
  • Fotogaver som personaliserte kjøleskapsmagneter, nøkkelringer, samt mange fine babyalbum og fotoalbum – veldig koselige gaver til eksempelvis besteforeldre ♥
  • Har Nordens største utvalg av bilderammer og postere som du kan se HER!
  • Tilbyr personaliserte bilder hvor du laster opp dine egne bilder, og kan bestille dem hjem til deg i den størrelsen du ønsker. (Husk ramme!)
  • Tilbyr personaliserte speil! Du kan velge et speil med ferdige mål eller så lar du dem bare lage et helt etter dine mål. Uansett hva du ønsker deg, så ordner de opp. Klikk HER for å se!
  • Et bredt sortiment som passer alle!

Gleder meg til å vise dere det nye soverommet når det er helt ferdig! Kommer sikkert noen bilder i mellomtiden også. Blir så godt å ha et helt eget soverom, som er Fredrik og mitt. Det er riktig nok ingen svær plass, men det trenger det ikke være. Barna fikk jo nettopp det største soverommet fordi de trenger det mer enn vi gjør.

Vi sov jo veldig lenge på samme rom som barna, og ikke minst samsovet vi med dem fra de var bittesmå til de var ganske store begge to. Det er veldig koselig og jeg er glad vi valgte å gjøre det, men nå som begge guttene sover godt på sitt felles rom i hver sin seng, blir det godt å få “tilbake” et eget soverom, selv om guttene såklart er hjertelig velkomne inn til oss tidlig på morgenen ♥

Ikke glem å sjekke ut BGA fotobutikk HER, så snakkes vi igjen om ikke så lenge!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg