GOD JUL FRA OSS!

God kveld, dere!

Da er julaften snart over, og den har gått over all forventning for vår del. En helt nydelig start på dagen, og en enda bedre avslutning på den med god mat, dessert og veldig godt selskap. Barna har virkelig storkost seg, og det har utelukkende vært en fryd å være mamma i dag. Julen er en fantastisk tid, og jeg er så heldig som får tilbringe den med verdens beste Leo og Noah – som betyr hele verden for meg.

Jeg håper egentlig dere er alt for opptatt med familie og venner til å huske innom bloggen i dag, men jeg  måtte innom bloggen en tur likevel for å ønsker dere alle sammen en fantastisk jul ❤️

6 kommentarer
    1. Vakre Jessica, på bildet nr 1, Nydelig er du. Ser ut til at de vakre gutta dine har hatt en super koselig julekveld. Herregud, så store de har blitt. Nyt dagene med dine kjære.

    2. Koselig med jul når man har barn. Men jeg synes det blir så altfor mye gaver, tror faktisk min 3 åring hadde vært mer fornøyd hvis det bare hadde vært et par gaver , haha. Han ble jo helt i hundre og ville ha mer og mer 🙈 Ble skuffet i dag også når det plutselig ikke var mer kalender , haha .

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg