GODE NYHETER!

Hei alle sammen, og riktig god kveld ♥

Jeg skriver til dere midt i prøvelesingen min nå, men dette måtte jeg bare dele: Jeg har gjestet min første podkast!! OG den er ute nå i dag! Podkasten heter “Sykt ærlig med Martine” og da fine Martine spurte om jeg ville være gjest, nølte jeg ikke et sekund. En utrolig morsom opplevelse å få spille inn podkast sammen med hun her!

Resultatet kan dere nå altså høre på Spotify, podkast-appen eller hvor enn dere hører på podkast. Søk etter “Sykt ærlig med Martine” så er jeg i dagens episode – vi snakker om tabuet rundt å få barn tidlig, og spørsmålet om abort eller ikke. Føler selv jeg var veldig åpen og ærlig i podkasten, og har gledet meg så mye til at dette skulle komme ut og være tilgjengelig for alle, men har selvsagt gledet meg spesielt mye til dere blogglesere og følgere skulle få høre♥

Ha en nydelig kveld videre!

4 kommentarer
    1. Har ikke hørt episoden, men vil bare gi en tilbakemelding til DEG. Du skal være så innmari stolt av deg selv, Jessica. For alt du har fått til, alt du gjør for familien din, og ikke minst deg selv, ved at du nå går på skolen og prioriterer framtiden og en utdannelse. Du og kjæresten kan være utrolig stolte over at dere ikke har gitt opp familielivet, og at dere legger hard arbeid ned i forholdet deres, og at dere gir guttene en trygg og god oppvekst. Ville bare gi deg litt skryt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg