GODT NYTTÅR FRA OSS!

For en rolig og fin dag vi har hatt i dag! Fredrik har jobbet både i går og i dag, så derfor tok barna og jeg en meget rolig formiddag på sofaen med film, samt også lek og boklesing. Da Fredrik kom hjem ryddet vi leiligheten en times tid, kledde på oss selv og guttene, før vi laget nyttårsmiddagen sammen. Litt senere spiste vi, så nyttårstalen til kongen, og etter det var guttene våre så trøtte at det bar rett i seng. Jeg lovde guttene å vekke dem til klokken var 00.00 slik at de fikk med seg rakettene, siden de var alt for trøtte til å holde seg våkne helt til den tid♥

Jeg måtte bare en rask tur innom bloggen i dag, håper dere har glemt å lese bloggen og at dere ikke ser dette blogginnlegget før i morgen – for da vet jeg at dere har vært opptatt med venner og familie, og det burde man tross alt være på en dag som denne. Men likevel hadde jeg noen minutter ledige nå mens Fredrik rydder opp etter middagen og barna sover søtt, så derfor var jeg helt nødt til å logge meg inn for å ønske dere alle et riktig godt nyttår!

Tusen takk for følget i år som gikk, håper dere også vil ta del i mitt 2020 ♥

2 kommentarer
    1. Hei. På snap så l du ut en bikini topp i copper. Finner den ikke på nakd og den var såå fin. Vet du om den er utsolgt da du hadde kjøpt den ?
      🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg