GRATULERER MED DAGEN, NORGE!

Hei dere! Jeg håper dere alle har hatt en super 17. mai hittil!

Dagen vår i dag startet klokken 08:00 etter en lang natt med barna, og vi fikk en kjempefin start på dagen med frokost her hjemme. Noen timer senere da både Fredrik og barna hadde fått på seg finklær, og jeg hadde fått på meg bunaden, fikk vi middagsbesøk av litt av familien til Fredrik! Det ble grillmat, men det var akkurat litt for kaldt til å starte opp grillen ute, så vi spiste innendørs. Jeg lagde pastasalat og hjemmelaget loaded fries som tilbehør, i tillegg til at jeg også rakk å bake et ostebrød til frokosten tidligere. Så tok besøket med seg litt kaker og bær, og jeg lagde belgiske vafler med cream cheese-topping og jordbær. I tillegg til at vi selvsagt hadde fylt opp fryseren med iskrem av både den ene og den andre sorten. Husker jeg alltid gledet meg så til 17-mai da jeg var liten, for da fikk jeg spise akkurat så mye is jeg ville – slik er det for barna mine nå også. Men det begrenser seg selv, da de gjerne ikke orker mer enn et par-tre is. Haha! Jeg nyter tiden med en 3- og 5-åring, men jeg ser samtidig frem til at de skal bli enda eldre og hvordan 17-mai feiringer da vil se ut. Akkurat denne feiringen i år, ble jo også litt annerledes for oss alle. ♥

Vår 17.mai har derfor vært veldig bra hittil, og resten av kvelden går av til familietid og avslapning. Vi er så mette hele gjengen av både is, kaker og mat – at vi neppe orker noen kveldsmat i dag. Haha.

Jeg håper egentlig dere er litt for opptatte til å sjekke bloggen i dag, og at dere koser dere med venner og familie – men jeg ville bare så gjerne gratulere dere så mye med dagen og ønske dere alle en fin feiring i dag ♥ Hurra!

9 kommentarer
    1. Ofte ved høytider skriver du at du håper vi er for opptatte for å sjekke bloggen din. For meg så får det meg til å føle meg ganske dritt når jeg faktisk sjekker innom bloggen din. Litt som et slag i tryne på at jeg bryr meg men samtidig blir sett på som en som ikke har nok å gjøre da jeg har tid til å sjekke Internett i løpet av en dag. Skjønner at du ikke mener noe vond med det, men det får hvertfall ikke meg til å føle meg topp.

      1. Oi, da kan jeg ikke annet enn å beklage! Selvsagt setter jeg enormt stor pris på at dere sjekker bloggen min, uansett dag eller klokkeslett – jeg tenker bare på at jeg ikke ville oppholde dere på en dag som denne hvor man kanskje bruker tiden sin på å tilbringe tid med familie og venner – så oftest ser jeg at blogginnleggene mine på dager som julaften, 17-mai osv blir lest mest dagen etter. Fikk dårlig samvittighet da jeg leste dette, så igjen, beklager. <3

      1. Har fått låne den så lenge jeg vil fra et familiemedlem som har familie der <3 Hun har nemlig flyttet for godt til Usa! Haha. Så har jo på en måte noe tilknytning dit selv også, i og med at hun er i familien min. Elsker den!!!

    2. Hjelpes, så mange teite kommentarer. Spesielt bunadspolitiet øverst her… Bunaden din er helt nydelig, og jeg håper dere hadde en strålende 17. mai-feiring!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg