GRATULERER MED DAGEN, NORGE!

Hei dere! Jeg håper dere alle har hatt en super 17. mai hittil!

Dagen vår i dag startet klokken 06.30 i dag etter en lang natt hvor det ikke ble ordentlig natta før klokken var 02.00, og vi fikk en kjempefin start på dagen hjemme hos foreldrene mine. Noen timer senere da barna hadde fått på seg klær og jeg hadde fått på meg bunaden, dro vi ut for å kjøpe is i sentrum – det MÅ man jo på denne dagen. Husker jeg alltid gledet meg så til 17-mai da jeg var liten, for da fikk jeg spise akkurat så mye is jeg ville – det er veldig rart at barna mine ikke er langt fra å være på det stadiet nå!

Det ble ikke mange bilder fra dagen vår i dag (faktisk er bildet fra dette blogginnlegget fra i fjor) fordi jeg har latt kameraet ligge store deler av tiden, og ville bare ha denne dagen med venner og familie. Og det synes jeg egentlig er helt greit, fordi jeg håper egentlig dere er litt for opptatte til å sjekke bloggen i dag, og at dere koser dere med venner og familie – men jeg ville bare så gjerne gratulere dere så mye med dagen og ønske dere alle en fin feiring i dag ♥ Hurra!

3 kommentarer
    1. Så fint at du ikke brukte dagen til å fotografere til bloggen. En dag som dette er til for å være med familien, ha fullt fokus på barna. De fineste bilder og minner får man dessuten sjelden knipset, de huskes likevel.

      Synes det er trasig å se barn som fortvilet prøver å få foreldrenes hele og fulle oppmerksomhet bak mobilen/kamera.

      Fint bilde, spiller vel ingen rolle om det er fra i fjor. Men skal søljen sitte der? Synes den så litt malplassert ut, men mulig det skal være sånn. Hvis ikke, se i speilet neste gang😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg