“Hæ, er dere fremdeles sammen?”

På onsdag var det nøyaktig 7 år siden jeg ble sammen med Fredrik for aller første gang ♥ Dagen ble feiret med middag ute på kvelden. Barna sov hjemme og farmoren deres passet på så lenge.

“Hæ, er dere fremdeles sammen?” kan jeg få spørsmål om fra bekjente fra tid til annen. Man trenger ikke akkurat være hjernekirurg for å forstå at mange både er og virker ganske overrasket over akkurat dét. Men det gjør meg i grunn ingenting. For jeg forstår det.

Ofte får jeg høre at vår historie er “en solskinnshistorie”. På en måte ja, og på en annen måte nei. Vi vet hva statistikken sier om unge foreldre og at de fleste ikke holder sammen. De aller fleste, faktisk. Men samtidig er det ikke sånn at vi bare har hatt flaks heller, med å treffe noen såpass tidlig i livet og så ende opp med å bli hos dem. År etter år. Det er en beinhard jobb å få et forhold til fungere, og vi har hatt en god kombinasjon av flaks og et gjensidig ønske om å jobbe med forholdet vårt. Hvis noe er ødelagt, så vil vi reparere det sammen, ikke kaste det bort.

Det er utrolig fint å kunne vite at jeg traff Fredrik da jeg bare var 15 år gammel, og at vi fremdeles sitter sammen den dag i dag – tross alle utfordringer vi har møtt på. Og det kjennes definitivt ut som det eneste rette♥

9 kommentarer
    1. Har dere vært sammen 7 år i strekk eller har dere hatt pauser? Hvor lenge har dere vært sammen etter siste pause?

      1. Vi har som jeg tydelig poengterer i blogginnlegget hatt våre utfordringer. Jeg poengterer også at det er syv år siden vi ble sammen for første gang 🙂 Haha, jeg sitter ikke og regner på hvor mange dager vi har hatt pause og ikke, det virker veldig sært synes jeg. 98% av tiden har vi jo vært sammen <3 Det var oss i 2013 og det er oss fremdeles den dag i dag 🙂

    2. Jeg heier på dere! Et flott par er dere og det virker som dere er gode foreldre til sønnene deres også.👍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg