HELT PERFEKT!

Hvor koselig er det ikke å kjøpe gave til venninner som venter barn? I dag har jeg ordnet en helt perfekt babykurv til babyshoweren til ei venninne av meg som var i dag❤️ Og Gud, så gøy det var å handle inn masse rosa! Haha! Jeg måtte bare vise dere denne, den viser kanskje en litt mer kreativ side av meg som dere ikke har sett så mye til her inne enda. Ble suuuperfornøyd med hvordan den ble og at jeg fikk med litt av hvert til både mor og baby.

Jeg innser at det er faktisk ingenting som gleder meg mer enn å glede de rundt meg som jeg er glad i.

Grått håndkle og to kluter i økologisk bomull ♥ rosa sengesett i sateng ♥ rosa hårbørste, kam, og tannbørste ♥ babysokker med glitterdetaljer ♥ rosa body med tekst på ♥ grå kaninrangle ♥ Ammeinnlegg ♥ tørrshampo ♥ Saueskinn ♥ bilde med grå og rosa tall ♥ Og kort da, selvfølgelig.

Heldigvis tillot formen min å dra en liten tur i dag! Jeg har sovet av og på siden jeg kom hjem og nå planlegger jeg å legge meg igjen. Guttene sover heldigvis svært godt på eget rom og nettene går knirkefritt. Utrolig deilig, og en bekymring mindre. Gudene skal vite at både Fredrik og jeg vet hvordan det er når nettene ikke går knirkefritt, så dette tar vi ikke for gitt! Haha! Håper dere alle sammen har hatt en strålende søndag!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg