HJERTET MITT

Hjertet mitt smelter av disse bildene! Se på de matchende, hjemmestrikkede genserne som Fredrik og den ene gutten vår har fått! Vi fikk de av moren til Fredrik som hadde strikket♥ Hjemmestrikket er så koselig, og ikke minst fint!

Noen ganger kan jeg synes at det er litt rart hvordan Fredrik er den samme som jeg møtte for første gang for 8 år siden nå. Det føles så rart og surrealistisk å tenke tilbake på hvordan han var den gang, ikke minst hvordan jeg var, og hvordan vi har utviklet oss og vokst opp. Om noen hadde kommet bort til meg den gangen og fortalt meg at Fredrik, som på den tiden kun var en venn av meg, skulle ende opp med å bli pappaen til barna mine, og min kjæreste gjennom mange år, ja, at jeg til og med kom til å få han til å stille opp på bilder i matchende ullgensere med vårt fremditige barn på min fremtidige mammablogg. Nei, da ville jeg nok aldri trodd dem.

Det skal være sikkert og visst ♥

4 kommentarer
    1. Hei så flotte gensere. Snille farmor,mor og svigermor. Følger deg og gjort det lenge, men aldri kommentert. Er så imponert over deg og dere så flinke dere er med alt i hverdagen….super gode foreldre.❤️ Fortsett og lykke til….. blir lei meg når du får stygge meld. Fortjener ikke det.

      1. Hei Aud! Ja, hun er virkelig snill altså <3 Tusen takk for koselig kommentar, var veldig hyggelig at du tok deg tid til å kommentere. Det setter jeg stor pris på! Håper du og dine er friske, ha en fin uke videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg