HVORDAN GÅR DET EGENTLIG MED SKOLEN?

God ettermiddag alle sammen ♥

Her har vi en rolig lørdagskveld og koser oss med det! Fredrik sitter og lager pizzadeig akkurat nå (det vil si, jeg måtte hjelpe han litt i gang men han har virkelig kommet seg med tanke på matlagning faktisk) og vi har kun planer om en bra film og litt playstation sammen i kveld. Ellers har jeg hatt litt barnefri i dag, og fikk sove lenge i dag – det var for første gang siden denne pandemien startet at guttene har sovet noe annet sted enn hos oss. De koste seg veldig mye, og jeg fikk litt etterlengtet søvn! Fredrik har ellers jobbet i dag, og kom nesten akkurat hjem, så jeg fikk også tilbrakt litt tid med søsteren min tidligere i dag.

I morgen har vi ingen store planer enda, annet enn å slappe av, spise søndagsmiddag sammen og gå en lang tur med barna. Og så må jeg nok jobbe med skole! Apropos skolen, så har jeg kommet meg litt tilbake med motivasjonen nå. Hadde en stund lite motivasjon fordi jeg måtte sitte hjemme med digital undervisning via pcen i flere timer mens guttene var hjemme med meg, var ganske kaos til tider for å si det sånn. Og fikk jeg med meg mye av undervisningen? Absolutt ikke. Men det tar jeg halvveis tatt igjen nå, og kommet meg litt tilbake igjen. Heldigvis! Ikke lenge igjen av mitt andre år på videregående nå og det føles fantastisk bra. Selv om jeg helt sikkert kommer til å savne vgs når jeg er ferdig, da jeg trives så godt.

Matematikken er jo fortsatt et problem som jeg prøver å jobbe så mye som mulig med, men i de andre fagene er jeg nesten ferdig med alle vurderinger (mangler en vurdering i ett fag) og er meget sikker på at jeg klarte å nå målet mitt med å få 6 i de fagene jeg har utenom matte. Så hurra for det! ♥ Da kan jeg omsider ta meg en velfortjent sommerferie, selv om det er 1 og en halv måned til vi er ferdige med skolesemesteret og til ferien er et faktum.

Uansett hva dere holder på med om dagen, om dere har hjemmekontor, er permittert fra jobben, er stressa fordi dere har en viktig hjemmeeksamen i vente, så håper jeg dere har det fint og at dere koser dere i helgen. Det skal i hvert fall vi♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg