INTERVJU MED SE&HØR

Hei dere!

Nå har vi landet litt etter en lang dag. Jeg vet jeg ofte sier at jeg synes dagene går fort, men denne har virkelig gått i et helt vanvittig tempo. En annen verden enn hva det føles ut som til vanlig. Nå har guttene lagt seg etter at jeg har lest bøker og lekt med dem. Fredrik var selvfølgelig også med, og det er noe veldig koselig ved å ha rolige kvelder med god kveldsmat og lesing med barna synes jeg.

I dag har jeg hatt kort dag på skolen, ryddet leiligheten vår og jobbet med skolearbeid! Rundt middagstider fikk vi besøk av Se&Hør som ville gjøre et intervju med oss igjen. Vi hadde den samme journalisten og fotografen på besøk som første og andre gang, siden de har vært her to ganger tidligere (en gang i 2015 og 2016) i 2015 var Leo en baby på 5 måneder, og den andre gangen var Noah en liten baby på bare noen uker! Veldig koselig å tenke tilbake på, og like hyggelig var det med besøk av dem i dag.

Både Fredrik og jeg følte at selve intervjuet gikk bra, og gleder oss til å se resultatet når det kommer ut. Jeg vet at de også fikk noen veldig fine bilder av oss alle sammen som jeg gleder meg stort til å se. Jeg kommer til å si ifra her på bloggen før intervjuet kommer ut, slik at dere også kan få det med dere – dersom dere ønsker det!

Vi har med andre ord hatt en veldig fin mandag og start på uken. Håper dere har hatt det samme ♥ Ha en fin kveld videre, så snakkes vi snart igjen! Nå er jeg både sulten og sliten etter en lang dag, så i dag dropper jeg trening for å få god tid til å spise en nydelig (og ganske sen) middag med Fredrik. Gleder meg!

4 kommentarer
    1. Fikk du pekepinn på når det kommer ut, sånn ca? Spennende!

      Forresten, i retter hvor det er «typisk» å bruke kylling, hva liker du å bruke istedetfor? Uerfaren meg spør deg. 😊

      1. Jeg fikk ingen pekepinn, dessverre. Spurte han, men han skulle sørge for å gi meg beskjed i god tid – så videreformidler jeg her inne til dere når jeg har fått det 🙂 Blir spennende det, ja!

        I retter hvor det er typisk å bruke kylling, erstatter jeg ofte med filetbiter fra Hälsans kök! De er nøytrale og veldig gode. Ellers kan jeg bruke Oumph! som også er en kjøtterstatning som minner om kylling/kalkun, det finnes flere varianter – blant annet en nøytral, en som er krydret, og en som er salt og inneholder røykaroma. (Ps: Ikke kjøp den med bbq-marinade, den er ikke noe god!) Begge deler finnes på dagligvarehandel med godt utvalg 🙂

    2. Så moro 🙂 Dere er noen flotte mennesker og som jeg har kommentert før, sjeldent jeg liker unge bloggere – men må si at dere gjør en flott jobb som foreldre selv om dere er unge.
      Var selv ung da jeg fikk mine første og kjenner meg godt igjen slik du beskriver familielivet. Er nå ei voksen dame som nærmer meg 45, men som startet på nytt i slutten av 30 årene

      1. Ja, det var moro 🙂 Så hyggelig å høre Elisabeth, det betyr veldig mye at du synes det! Vi gjør vårt beste. Veldig gøy at du kjenner deg igjen i beskrivelsen min av familielivet også. Må være rart, spennende og samtidig veldig gøy å se barna vokse opp og så ha muligheten til å starte litt på nytt, som du gjorde!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg