JEG AVSLØRER HVEM KJÆRESTEN MIN ER!

53 kommentarer
    1. Hadde en mistanke.. ???? veldig koselig!! Fortsett den gode jobben! Liker veldig godt bloggen din, er 3 barnsmamma på neste 40.. ????

    2. Jeg visste det! Jeg bare visste det! Så herlig 🙂 Hstt det på følelsen at det er han etter du la ut bilde uten ansikt! Stå på videre 🙂

    3. Fikk tårer i øynene. Så glad på dine vegne, du fortjener bare det beste Jessica! Lykke til videre dere to❤️

    4. Tenker de aller fleste har skjønt det for lenge siden. Barna hjemme hver helg, hele uka med.
      Håper det varer nå.

      1. Heihei!

        Jeg har fått en helt enorm respons etter jeg delte nyheten, så jeg tviler egentlig på at de fleste hadde skjønt det for lenge siden. Om dette var noe alle visste og dette ikke var noe nytt, så blir ikke det helt logisk for meg mtp reaksjonene 🙂

        Takk – det håper vi også!

    5. Herregud trodde du hadde fått deg ny kjæreste jeg :,D Så utrolig koselig<3 dere er bare som skapt for hverandre altså, Leo og Noah er heldige som har dere to<3 ha en fin helg.

    6. Så koselig å se at dere har funnet tilbake til hverandre! Ingen problemer er for store til å fikses, lenge leve kjærligheten.<3

    7. Jeg skjønte det! ???? Hvordan er samværsplanen egentlig? Siden dere er kjærester meb ikke bor sammen liksom.

    8. Det var absolutt ingen overraskelse, men jeg hyller dere for at dere ikke gir opp ❤️ Kjemp for disse to flotte barna deres❤️

    9. Her sitter jeg da… en snart 37år gammel 3barnsmor.. med tårer i øynene og føler lykke????????

      Gleder meg med dere og fortsetter å heie på dere❤

      Fy søren altså!!!

    10. Åååå så søøøt:):) Jeg er sååå glad for at dere er sammen:):) Det var veldig overraskende:) Ønsker dere alt godt og heier på dere 🙂

    11. Kjære dere, dette er det beste som kunne skjedd, dere har to barn sammen som dere begge elsker ❤️ Du virker veldig fornuftig og reflektert, og jeg skulle ønske jeg hadde vært sånn på din alder, nå er jeg ei gammel bestemor på 70, og jeg vet neimen ikke om jeg er like fornuftig som deg enda. Jeg ønsker dere virkelig lykke til med alt som ligger foran dere, og jeg er sikker på at du kan oppnå alt du bestemmer deg for. Stå på! ????

      1. Kjære deg – tusen hjertelig takk! Så utrolig herlig det er å lese kommentarene deres, alle fine ord og alt godt dere ønsker oss. Jeg setter enormt stor pris på det, og er helt enig i at dette er det beste som kunne skjedd <3

    12. Åhhh, så hyggelig♥️♥️♥️ Jeg håpet veldig at det var han, men var usikker, så det er helt herlig å få bekreftelsen!!! Ikke noe er bedre enn å være kjæreste med far til barna dine♥️ Ønsker dere alt godt alle fire; dere er fantastiske foreldre for de skjønne guttene deres♥️

    13. Så hyggelig, jeg ønsker dere masse lykke til. Jeg vil også si at du er så flink som har tatt opp skolen igjen, og at du klarer det med to barn! Du kommer til å være veldig glad for det senere. Jeg er nesten ferdig med jussen nå, og jeg er så utrolig glad for at jeg sto på og gjorde kjipe prioriteringer på videregående for å få de karakterene jeg trengte. Det er så verdt det! Også vil jeg at du skal vite at jeg synes det å studere er mye lettere og mindre stressende enn videregående var. Jeg storkoser meg, og har masse fritid. Hold ut, selv på tunge dager! Det er så spennende og deilig å leve i et land der man har muligheten til å få lære seg så mye spennende. Etterpå venter også et godt jobbmarked, over 90% på vårt studie får jobb innen et halvt år etter levert master, tror jeg tallene viser. Kos deg med alle mulighetene du har, og med din fine familie på veien <3

    14. så fint:) det handler ikke alltid om å finne noe nytt å bedre vett du;) så lenge han er snill med deg og en god far.

    15. Så koselig, håper det gikk opp et lys for begge om hvor mye dere egentlig ville være sammen og at det ikke blir mer frem og tilbake nå <3
      Jeg personlig syns det var ganske opplagt, både fordi du aldri ville si nei til de som spørte om det var fredrik + dere har jo vært sammen ute også:)
      Ønsker dere lykke til da <3

    16. Dette var veldig, veldig hyggelig! Som kjent har man oddsene mot seg når man blir sammen i så ung alder, men enkelte par klarer å tilpasse seg og tillate den partneren å vokse og utvikle seg uten at de føler seg truet av det, og jeg håper virkelig det gjelder for dere to.

      Om jeg var dere så ville jeg ha sett om det finnes en samtalegruppe for unge foreldre eller tatt kontakt med familerådgiverkontoret slik at dere har ressurspersoner dere kan lene dere på i tiden fremover. Jeg krysser fingrene for dere to, Jessica! Du imponerer stadig!

    17. Tenkte faktisk tanken helt tilfeldig her om dagen, så rart! Utrolig glad på deres vegne! Heier på dere♡ Klem

    18. Yes! Jeg er fast leser og har skjønt det i lang tid 🙂 Det gleder meg! Har heiet på dere hele tiden, lenge før bruddet ble et faktum. Ønsker dere alt godt 🙂

    19. Så utrolig koselig 🙂 Bra dere ikke gir opp selv om dere har møtt/møter motstand. Dere har 2 nydelige barn sammen som fortjener at dere gjør så godt dere kan! Du virker som ei voksen og fornuftig jente, å du skriver mange fine og kloke innlegg på bloggen din synes jeg 🙂 Stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg