JEG DELER NOEN PERSONLIGE TANKER

Hei fra sofaen ♥ Jeg holder på med øving til prøve i dag også, denne uken har jeg prøve på onsdag i historie. Historie er ikke et avsluttende fag for meg så egentlig trenger jeg ikke å stresse med det ettersom karakterene jeg får nå ikke spiller noen rolle, det er karakterene jeg får i historie neste år som er avgjørende for standpunkt. Tross det finnes det en perfeksjonist i meg som ønsker en karakter 6 uansett, så derfor jobber jeg mot det. Har akkurat hatt et sovende barn på fanget, bestilt litt sommerklær til barn på nett og nå må jeg snart skikkelig i gang med øvingen. Helgen henger litt igjen enda, men dette skal nok gå bra likevel. Har gledet meg til å skrive dagens blogginnlegg faktisk, for i dag skal jeg dele noen personlige tanker fra den siste tiden igjen:

♥ Jeg holder på med bursdagsplanlegging for tiden, fordi nå i slutten av mars har jeg vært mamma i fem år. Tenk det. Og ENDA sliter jeg med å forstå det…

♥ Jeg tror faktisk jeg kommer til å savne skikkelig å gå på videregående når jeg slutter neste år i 2021. Spesielt klassen min og lærerne mine. Blir trist når jeg tenker på det, og før jeg begynte hadde jeg aldri i verden trodd at jeg skulle føle det slik.

♥ Hjertet mitt blør virkelig for pårørende til kvinnen i 20-årene som i helgen døde da hun falt ut av et vindu på fest. Fredrik og jeg snakket om det her om dagen, om døden og hvor rart det er at man plutselig bare ikke eksisterer lenger. Og at man aldri vil kunne snakke sammen igjen. Jeg har mildt sagt et ganske anstrengt forhold til døden og synes det er fryktelig vanskelig å forholde meg til at jeg skal dø en dag. “Men det er jo så lenge til!” ja, i utgangspunktet, men at man aldri kan vite er likevel fryktelig. Og at man plutselig bare kan være borte fra denne verden for evig tid. Det er så rart og vondt på samme tid.

♥ For å være ærlig med dere synes jeg det føles ut som at januar varte i 100 dager, at februar varte i 10 dager, og nå er vi plutselig i mars. Jeg hadde defintivt rett da jeg delte tanker om at jeg trodde tiden frem mot våren/sommeren skulle gå fort, for her er vi. 110 dager igjen til sommerferie for min del nå!

♥ En ting jeg tenkte på her om dagen er hvor mange tatoveringer jeg ville ta da jeg var yngre. Nå ser jeg tilbake på det og er sjeleglad i mamma og pappa som nektet meg blankt å gjøre det. Grøsser når jeg tenker tilbake på hva jeg ville ta! Haha, hjelp.

♥ Jeg har SÅ lyst til å reise på Alpakkavandring! Jeg har sett flere steder her i Norge hvor de tilbyr dette og jeg tror faktisk jeg bare er helt nødt til å dra. Fine dyrene altså♥ Smelter fullstendig når jeg ser videoer/bilder av det på diverse instagramtkontoer. Vil dere ha blogginnlegg om dette om jeg drar? Med info, bilder osv?

♥ Og apropos andre steder jeg vil reise. Jeg har så lyst til å reise på hytta i påsken!! Familien min har hytte på fjellet ved Tunhovd. Like i nærheten av Langedrag Naturpark, for dere spesielt interesserte. Om ikke må vi få til noe i løpet av sommeren. Vet at Fredrik sin familie og så har hytte men da et annet sted, så dit kunne vi jo også ha dratt. Men så er det internett da, som jeg er helt avhengig av å for å få gjort jobben min.. Så vi får se!

♥ Jeg klarer ikke bestemme meg for hva slags nytt spisestuebord vi skal skaffe oss. Nå har vi hatt vårt i 5 år, og det er så slitt at det nesten ikke går an. Skulle ønske jeg ikke var så forbaska ubesluttsom. DET er noe dere kanskje ikke visste om meg, forresten. Jeg bruker brått 25 minutter på butikken for å bestemme meg for hvilken isboks jeg skal kjøpe med meg. Skjønner dere eller? Ofte ender det bare med at jeg kjøper med alle jeg ville hatt, istedenfor å bestemme meg for èn. Jeg er håpløs. I tillegg skal jeg sette opp ny bildevegg i stuen og kvitte oss med et par hyller, vanlige folk ville sikkert gledet seg over dette – men jeg gruer meg litt fordi jeg vet hvor ubesluttsom jeg er – kommer sikkert til å bruke 20 timer utelukkende på å velge ut hvilke bilder jeg skal ha.

♥ Ble så glad i går etter at jeg sjekket meldingsforespørsler på Instagram! Flere av dere leste i forrige blogginnlegg at jeg har skikkelig flyskrekk, og har til og med tatt dere tid til å sende meg meldinger med tips og råd på Instagram. Tusen hjertelig! Altså, blir så glad over at jeg har så gode følgere som tar seg tid til sånt. Utrolig hyggelig.

 

Nå blir det tidlig, høy- og senmiddelalder på meg her, før jeg skal slappe av, lese enda mer historie og så omsider runde av øvingen til historieprøven og legge meg da jeg må opp klokken 06.00 i morgen. Lurer på hvor i alle dager vi B-mennesker var hen da noen bestemte at vi skal stå opp så tidlig i hverdagen? 😂 Vi kan umulig ha vært til stede, for å si det sånn.

4 kommentarer
    1. Jeg tror du kan dra på påskeferie uten internett noen dager uten at leserne dine forsvinner 🙈🙈 regner med at det var det du mente med jobben din… verden står faktisk til påske selv om bloggerne tar ferie .

      1. Haha, joda – men jeg tar ingenting for gitt og vil publisere bra innhold for dere som følger meg. Tror faktisk det verste med å være borte noen dager nå ville vært Snapchat, siden det går så bra der for tiden og jeg ikke vil skuffe de som følger meg. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg