jeg er stolt

Hei dere♥ Håper dere har hatt en fin helg! En av guttene våre har sovet borte i natt, så vi har fått litt ekstra kvalitetstid med den (snart) 4 år gamle gutten vår. Ellers har vi hatt en rolig, familievennlig helg og kost oss masse! Spist fredagstaco, gått tur, handlet, slappet av… Og andre, obligatoriske småbarnsforeldre-ting som å se Vaiana-filmen på Disney+ femtentusenganger. Noe sånt. Vi har til og med rukket å feire litt.. Eller, feire og feire – første måneden min som vg3-elev er overstått nå, så vi feiret egentlig det, men brukte det aller mest som en unnskyldning for å spise søtbakst. Haha, eller jeg gjorde i hvert fall det.

Ganske sprøtt hvordan tiden flyr. Nå er det under et år til jeg har studiekompetanse i boks med karakterene mine som jeg har jobbet så hardt for, neste uke er det 7 (!!!!) år siden Fredrik og jeg ble sammen for første gang, vår eldste sønn begynner på skolen om under et år, vi planlegger å ha kjøpe bolig. Skulle ønske den 16 år gamle, gravide-versjonen av meg kunne se meg nå, for nå kjenner jeg meg ganske stolt og livsglad altså♥

Kanskje vi bare skulle ha feiret det, istedenfor.

1 kommentar
    1. Du har all grunn til å være stolt av hva du har fått til, og kanskje fremfor alt at du har klart å være en god mamma selv om barna kom tidlig!
      Dessuten, det fatet ser fantastisk ut, tenker meg at det smakte!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg