JEG FORTJENER DET

God kveld dere ♥

Helt siden vi kom frem til Gjøvik på mandag har jeg bare tatt det helt med ro, og siden det bare er meg og guttene som er her denne gangen – så får de rikelig med tid med besteforeldrene sine. Pappa har tatt seg litt fri denne uken, og mamma har også fri – og guttene min er derfor sjeleglad for å få så mye tid med dem. De leker, de drar ut på turer, bader, og drar på kafè med tantene sine (mine søstre). Jeg fortjener å få slappet litt av jeg også, så jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke er med på alt de tar med dem på. Jeg tror dessuten det er fint at jeg ikke alltid er med også, at de bare kan være barnebarn og besteforeldre sammen!

Jeg må også bare beklage at jeg ikke får oppdatert dere like hyppig som jeg ønsker om dagen, det kommer til å gå seg til men akkurat nå trenger jeg å ta tiden min til å bare slappe av og komme meg litt. Det er jo tross alt høstferie fra skolen, og jeg føler meg nødt til å roe ned noen hakk når jeg ikke har skolehverdagen. Når jeg kommer tilbake på skolen neste uke er det tross alt lenge til neste ferie, og jeg vet at perioden på skolen frem mot jul blir både slitsomt og hektisk! Det skal gå bra det, altså. Uansett hva dere gjør eller hvor dere er nå i høstferien, så håper jeg dere koser dere masse. Jeg gleder meg til å skrive til dere senere, og ønsker alle sammen en kjempefin onsdagskveld videre!

3 kommentarer
    1. så koselig 🙂 veldig glad for mine foreldre bor i nærheten, så de ser mine 1 eller flere ganger i uka 🙂

    2. Hei. Jeg har startet en spleis for min sønn som akkurat fikk påvist epilepsi, vi bor i en gammel leilighet der dørene har råtnet opp og det ikke er håndtak på. Disse dørene må vi få byttet ut snarest da jeg ikke kommer meg inn på rommene visst han skulle få et anfall og bli bevisstløs foran døren sånn at den lukker seg. Det kom på 15.100 kroner noe som er mer enn hva jeg tjener på en måned som lærling. Håper noen snille sjeler der ute ser behovet og bekymringene vi har for dette problemet. Gjerne ta en titt og gi et bidrag om du føler for det:) spleis.no/dører

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg