JEG GLEDER MEG SÅ MYE..

Hei, alle sammen! Her har vi hatt en strålende dag, jeg tror dette må ha vært den fineste mandagen på lenge. Jeg føler at ukene går så fort at jeg ikke rekker å føle at det er tungt når mandagen kommer. Plutselig er det fredag uansett! Dessuten har jeg til en viss grad klart å lære meg til at jeg ikke skal se tungt på hverdagen, for jeg husker godt den tiden (før jeg fikk barn, for øvrig) hvor jeg ble dårlig av tanken på mandag. Slik er det heldigvis ikke lenger! Om det er dager hvor jeg henger etter med jobb og bloggen, jeg er stuptrøtt, sliten, og føler meg sliten bare av tanken på alt jeg har å gjøre, så hjelper det alltid for meg å ha fokus på å ha noe å se frem til, uansett hvor lite eller stort det er. En fridag jeg har i vente, et koselig besøk – altså det kan være så mangt.

Så i dag tenkte jeg å dele noe av det jeg gleder meg til, og ser mest frem til om dagen!

❤️ En uke til.. Jeg skal slippe en stor nyhet på bloggen. Jeg har litt blandede følelser men gleder meg selvsagt aller mest, da spesielt til hvordan dere kommer til å respondere.

❤️ 18 dager til vinterferien min! Vinterferien min. Jeg får mest sannsynlig to uker vinterferie og det synes jeg er helt herlig! Jeg kommer trolig til å bruke en del av tiden på å jobbe med skolen likevel, bare for å være helt sikker på at jeg henger ordentlig med når vi begynner igjen etter ferien, men det er godt å vite at jeg får en pause mellom slagene i form av en såpass lang vinterferie.

❤️ 21 dager til morsdagen i 2019. En av de herligste dagene i året, spør du meg! Min fjerde morsdag, faktisk. Før jeg ble mamma selv skjønte jeg aldri hvilken jobb alle mammaer der ute gjør, men nå som jeg gjør det kan jeg si at vi burde være ufattelig stolte av oss selv. Ikke bare på denne dagen, men også på alle andre dager i året!

❤️ 24 dager til Valentinsdagen som jeg allerede har halvveis lagt planer for. Jeg synes sånne dager er veldig koselige jeg, da! Haha!

❤️ 61 dager til Leo sin 4-års dag! Det høres mye ut, men det er tross alt bare et par måneder. Skatten min som var en baby for det som føles ut som en måned siden, om 2 år er han klar for å begynne på skolen.

❤️ 84 dager til påskeferie og påsken! I år håper jeg at vi kan dra på familiehytta som tilhører min far sin del av familien. Den ligger på fjellet ikke så fryktelig langt unna Gol, og det er helt nydelig der i påsken. Da jeg var yngre var det ingenting jeg kunne tenke meg som var verre enn det å bli tvunget med av foreldrene mine til den hytta, nå ser jeg på det som en sann glede.

❤️ 116 dager til 17.mai og feiring med familie og venner, det er også en dag i året jeg alltid gleder meg til i forkant! I år har jeg bestemt meg for at jeg faktisk skal feire 17.mai i hjembyen min. Det har jeg ikke gjort siden jeg ikke hadde barn og bodde hjemme da jeg var 15 – så det blir koselig å feire i Gjøvik for første gang med barna mine.

❤️ 137 dager til bursdagen min – jeg gleder meg selvsagt masse til selve dagen (og til juni generelt, det er utvilsomt en av de beste månedene i året spør du meg) men jeg gleder meg ikke fullt så mye til å kjenne på at jeg begynner å føle meg gammel. Haha, uff! HVORDAN kan jeg bli kvitt den følelsen?! Jeg vet jo at jeg ikke ER gammel, sånn innerst inne. Hjelp!

❤️ 150 dager til sommerferie OG til jeg er ferdig med mitt første år på videregående. Helt vanvittig å tenke på, for 150 dager høres så mye ut – men når alt kommer til alt så er det virkelig ikke det. “Plutselig” så er det juni og derfor prøver jeg å ha fokus på her og nå, og gjøre det beste ut av hver dag.

4 kommentarer
    1. Hææ fyller han 4 år allerede?! Tida går så sinnsykt fort!! Har fulgt deg siden du gikk gravid med Leo. Må si du er en av mine absolutt favoritt bloggere. Alltid så reflektert, uansett hva det gjelder. Stå på x

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg