JEG HAR GLEDET MEG SÅ TIL DETTE!

Hei alle sammen, og riktig god ettermiddag ♥

Nå er jeg hjemme i fineste Larvik igjen etter nesten en uke i hjembyen min. Togturen tilbake med barna gikk rett og slett strålende! Englebarna mine, det. Jeg fikk til og med jobbet en del på turen, så jeg kan ikke annet enn å takke Gud og høyere makter for det. Og herregud så fint det var å komme hjem igjen, Fredrik hadde vasket en del, ryddet og gledet seg mer enn noe annet til å få oss hjem. Han gruet seg veldig til vi skulle reise før vi dro, og vi har snakket som to nyforelskede 13-åringer på messenger siden jeg dro fra Larvik… Haha, flaut. Har gledet meg så vanvittig til å se han igjen, visste jeg kom til å savne han, men hadde aldri trodd jeg skulle savne han SÅ mye som jeg har gjort!

Var jo heller ikke direkte feil å komme frem til varmegrader og muligheten til å gå nesten uten jakke, når jeg har vært vant til snø, regn og kulde i Gjøvik!

 

Nå har jeg ikke helt oversikten over hvor i landet det er vinterferie og ikke nå, men håper dere som har vinterferie nyter den, og alle dere som jobber, studerer og ikke har vinterferie: Stå på. Har så respekt for dere som har få uker med ferie i året og her sitter jeg, tidvis bortskjemt på ferie. Greit at jeg kan ha en del å gjøre jeg også i hverdagen, men uansett!

Resten av dagen min er planlagt slik: Trening, lage hjemmelaget red curry (virkelig verdens beste rett!!), pakke ut, vaske klær, jobbe litt med snap+blogg, og filmkveld med Fredrik. Nyt resten av onsdagen så lenge, håper dere har det fint.

11 kommentarer
      1. Sikkert at hun gledet seg til å komme hjem. Ekte overskrift for å skape oppmerksomhet. Desverre funker det.

        1. Hei X! Hvis noen oppriktig talt mener at “Jeg har gledet meg så til dette” er clickbait så finnes det jo ikke overskrifter lenger som ikke er clickbait, så da blir det helt umulig for meg å skrive noen slags overskrift uten at noen roper ut at det er clickbait. Med all respekt altså.

    1. Når du har sånne positive overskrifter må du ha noen positive bilder også, du ser jo bare sur og trist ut 🙈

      1. Haha, jeg vet! Jeg prøver iherdig å smile men det synes ikke på bilder, jeg har veldig “resting bitch face selv når jeg selv prøver å smile, har fått tilbakemelding på akkurat det du skriver her siden jeg begynte å blogge. Så det da jeg skulle redigere (les: legge på filter, skygge og lys) på bildene, men da hadde solen gått ned og det hadde blitt for mørkt å ta nye bilder..

    2. Hei! Så på Snapchat at du prøvde å drikke slutte å brus. Jeg vil det samme. Jeg startet med å drikke et glass brus om dagen, så kuttet jeg det ut til bare noen dager i uken med et glass brus. Så ble det bare helgene og til slutt nå drikker jeg ikke brus lenger og kan leve uten det, det er ikke noe problem. Dette her er bare et tips det hjalp meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg