JEG MÅ BARE BEKLAGE!

God fredag dere! Plutselig var det visst fredag, og et par dager siden sist jeg var innom bloggen♥ Denne skoleuken har rett og slett vært veldig krevende. Jeg har hatt to prøver som begge er i fag som er avsluttende for meg i år – altså er jeg ferdig med disse to fagene til sommeren.. Og da er det siste sjanse nå for å sørge for at karakterene er det jeg har satt meg som mål. Kunne nok fint seilet gjennom denne uken med lite øving og fått en karakter 4, men det hjelper lite når jeg må ha toppkarakterer. Så derfor måtte jeg bare sette av mest mulig tid til det i går, og rakk ikke innom bloggen. Beklager!

Er helt utslitt nå fordi det har vært litt mye denne uken, føler ikke jeg har gjort noe annet enn å sitte med skolearbeid, sove 3-4 timer hver natt og jobbe bak blogg. Men føler alt har gått bra med prøvene på skolen, så jeg får bare krysse fingrene for at det virkelig har gått bra også! Nå skal jeg i hvert fall sørge for at bloggen skal være oppdatert en gang om dagen fremover, slik den alltid pleier. Men jeg vil ikke poste noe kun for å poste noe, for det kunne jeg sikkert gjort i går også. Bare sånn superkjapt. Det handler om at jeg vil at det skal være ordentlig gjort, og at det er bedre å la det gå en dag uten oppdatering om jeg faktisk ikke har noe annet enn å komme med enn at jeg er superstressa over skolearbeid og kommende prøver: det er jo muligens ikke det morsomste å lese om. Forståelig nok! Haha.

Planene for denne helgen er følgende: Jobbe med blogg og alt som har med sosiale medier å gjøre (jeg oppdaterer jo Snapchat til vanlig 7-10 ganger om dagen hver dag, hver uke og blogg 1 gang om dagen) trene, tilbringe tid med barn, sove, øve til ny prøve neste uke på skolen, lage fredagstaco sent i kveld med Fredrik, og sortere klesskapet mitt. I morgen kveld ville Fredrik at vi skulle ha en kveld sammen, så da skal vi se favorittfilmen min Inception og spise kinamat. Haha! Så skal jeg følgelig vaske+rydde her hjemme, har blitt ekstremt lite tid til det siste uken da jeg som sagt uteukkende har jobbet med skolearbeid fra ende til annen. Og så skal vi få til noen koselige familieturer ute♥

Nå skal jeg straks også møte ei venninne for å dra ut for å spise litt, så jeg får ordne meg og løpe ut dørene her. Ønsker dere alle en veldig god helg, og håper dere nyter den minst like mye som jeg planlegger å gjøre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg