JEG SLIPPER DERE LITT TETTERE PÅ!

Hei alle sammen, og god onsdag! Hvordan kan det ha seg at vi allerede er kommet til onsdag? Og at neste uke er siste uke før vi er inne i mars måned? Det er for all del veldig koselig at det nærmer seg helg (og vår!) men det jeg hater mest med å ha blitt “voksen” er at dagene går så umåtelig fort. Virker som at desto eldre man blir, desto fortere går det bare. Kanskje noen av dere som er eldre enn meg kan avkrefte eller bekrefte teorien min? Haha!

En god nyhet: Jeg er ENDELIG blitt verifisert (eller hva pokker det heter) på Snapchat!! Det tok jo bare… 2 år, eller noe sånt. Men gøy da! Jeg har allerede økt helt vanvittig i følgertall og synes dette er skikkelig gøy ❤️ Om dere ikke følger meg der enda, så kan dere legge meg til på @Mammasom16. Før hadde jeg et skikkelig hat/elsk forhold til Snapchat, nå er jeg derimot bare blitt veldig glad i det. Bloggen vil alltid være min nummer 1 såklart, både når det gjelder hva jeg liker best å holde på med av sosiale medier, og hva jeg prioriterer først. Men jeg tror nok jeg kommer til å tillate meg å være mer personlig på Snapchat fremover – siden det er så enkelt å dele innhold og jeg kan gjøre det uten å planlegge i evigheter i forkant (og derfor kanskje ende opp med å droppe det personlige) som jeg har hatt en tendens til å gjøre det med bloggen. I 2018 mente noen at innholdet mitt kunne være tidvis upersonlig, sånn det skal ikke være fremover. Heller ikke her på bloggen! For øvrig er det viktig for meg å presisere at personlig er noe annet enn privat – det er nok ikke alle bloggere som har grenser på hva de deler, men de har definitivt jeg.Jeg har tidenes to-do liste som jeg må få unnagjort før jeg omsider, muligens, vil kunne gå og legge meg – så jeg er nødt til å runde av her. Vi snakkes selvsagt mer i morgen! Nå skal jeg pakke til jeg reiser i morgen sammen med den ene sønnen min – han gleder seg SÅ mye og har nesten ikke snakket om annet i hele dag. Haha! Noen som gleder seg til å se besteforeldrene sine igjen, ja ❤️

Håper dere har hatt en strålende dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg