JEG SMELTER HELT!

Hjelpes meg, se på disse søte bildene 😭 Tror ikke jeg vet om noe søtere enn “tjukke” babylår og små dobbelthaker – husker så godt hvor gode og runde barna var da de var rundt 6 måneder gamle – jeg smelter helt fullstendig av å tenke på det. Lille, fine skapningene som er så uskyldige og finurlige. Helt uvitende om alt, og likevel så full av glede.

Tror aldri jeg glemmer da guttene mine var små babyer og jeg lå ved siden av dem i sengen med ansiktene våre vendt mot hverandre, og de alltid begynte å smile til meg med en liten ny tann som stakk ut her og der av gommene deres. Hjertet mitt hopper fremdeles litt av å tenke på de fine minnene jeg har med dem som bittesmå. Tenk når de blir eldre, og jeg kan begynne å fortelle dem om alt vi har funnet på når de var så små. Nei, jeg må virkelig skrive opp alt sammen slik at jeg ikke glemmer en eneste ting.

Nå venter ei god venninne av meg sitt andre barn, og jeg er så glad på hennes vegne! Hun går også på skole i år, i høst fant vi plutselig ut at vi skulle begynne samtidig på samme skole  – så det var skikkelig gøy. Jeg gleder meg allerede til å lage en kurv med babyting til henne når det nærmer seg, det er sånt jeg gleder meg så over å få lov til å lage til de venninnene av meg som får barn. Jeg er ganske tydelig på at de må si ifra om det blir “for mye” fordi jeg rett og slett ikke klarer å dy meg 😂 Heldigvis har alle bare synes det har vært veldig koselig, da. For øvrig er jeg ganske sikker på at jeg er den som har det koseligst når jeg holder på med slikt, det mener jeg oppriktig.

Åh, jeg håper dere har hatt en grei start på uken i dag! Mandagene blir faktisk bare bedre for hver uke, synes jeg. Nyt kvelden deres videre, så snakkes vi snart igjen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg