JEG TRENGER HJELP!

God kveld alle sammen ❤️ Ble visst et ekstra sent blogginnlegg i dag, men jeg regner med dere som er faste lesere har skjønt at det bare er sånn det må bli enkelte dager. Jeg gjør virkelig mitt beste med å oppdatere bloggen! I morgen har jeg prøveeksamen i engelsk så jeg er egentlig ganske stressa og har brukt dagen på å forberede meg på det. Dessuten er en av to barn syke her hjemme, så ja, vi har noen stressende dager men det går veldig greit, altså. Jeg føler veldig mye press om dagen siden vi nå nærmer oss slutten av første året på videregående, tross at det fremdeles gjenstår et par måneder. Et press jeg for øvrig har lagt på meg selv, som jeg også har lagt opp til helt selv – så det er ikke det spor synd på meg, og egentlig tror jeg det er bra å kjenne litt på presset. Det er faktisk fremtiden min og videre studier, så jeg tar det ytterst seriøst og føler på mange måter at det er noe jeg skylder barna mine.

Nok snakk om skole! I dag tenkte jeg at jeg rett og slett måtte spørre dere litt om hjelp, fordi jeg står litt fast. Dessuten skal jeg også fortelle dere hvilken video jeg spilte inn her om dagen. Dere som følger meg på Snapchat (@Mammasom16) har antakeligvis fått med dere at jeg spilte inn en video da jeg var i Gjøvik. Jeg har jo snakket om flere videoblogger i evigheter og dere fortsetter å spørre, så i sommer publiserte jeg min første video med spørsmål og svar som jeg valgte å legge ut på Youtube-kanalen min. Video er ikke noe jeg har satset veldig mye på da blogg alltid har vært min “ting” men jeg ønsker å lage flere videoer siden det er så mange som spør om dette.

Forrige helg spilte jeg altså inn en reaksjonsvideo… Nemlig en video hvor jeg reagerer til Kjære Mamma episoden som Leo, Fredrik og jeg spilte inn og var med på i 2016. Dette ble jo sendt på tv også, og jeg hadde ikke sett episoden siden den ble vist på tv, så det var både morsomt, kleint og koselig å se på igjen. Jeg fikk helt sjokk av hvor mye Fredrik hadde forandret seg, og ikke minst meg selv. Jeg var halvveis i svangerskapet med Noah på den tiden og veide 22 kg mer enn jeg gjør nå. Haha! Det blir en morsom video som kommer ut innen et par uker. Håper dere også ser frem til det.

Men nå lurer jeg jo veldig da – hva slags videoer vil dere egentlig ha fremover? Jeg har lagt merke til at det er en del som etterspør vlogs, men altså.. Er ikke det litt kjedelig da? Jeg tenkte det var bedre å spørre dere direkte, for selv om jeg kan blogg, er jeg helt blank på Youtube/videoer og den biten der – så nå trenger jeg rett og slett hjelp av dere.

Ønsker alle sammen en fin torsdagskveld videre, så snakkes vi mer i morgen.

10 kommentarer

Siste innlegg