LANGHELG OG TID MED BARNA

God fredagskveld alle sammen! Noe jeg helt har glemt å fortelle dere, er at jeg har hatt langhelg denne helgen. Selv om langhelg er kjempedeilig, samt også grunnen til at barna ble hjemme fra barnehagen i dag for å ha fredagen fri de også, så har jeg fremdeles skolearbeid som må gjøres, lekser som må gjøres og jobb som venter. Men jeg klager virkelig ikke, da får jeg jo styre litt mer som jeg vil og ta det i den rekkefølgen jeg ønsker ♥

I dag har jeg for eksempel ryddet og vasket hele rommet til barna, og Leo var regelrett imponert over meg da jeg var ferdig. Haha! Barnerommet er jo det største rommet her hjemme, sett bort i fra stuen som er noe større, så det tar sin tid. Men man lærer noe av alt: Jeg har siden vi flyttet hit, blant annet, lært meg hva jeg skal se etter når vi en dag skal kjøpe vårt eget. Nå bor vi på 120 kvadratmeter, og for meg blir det nesten litt for stort altså! Spesielt med tanke på vaskingen og ryddingen, som ingen ende tar. Haha!

Hadde en liten gjennomgang med guttene om hva de har lært seg/fått til i løpet av de siste månedene, noe som selvsagt er veldig stas hver gang. Flinke skattene mine♥

Jeg kjøpte også noen nye Disney-bøker til dem her for et par dager siden, dere som følger meg på Snapchat (Mammasom16) vet antakeligvis det allerede! Vi har masse bøker liggende hjemme her nå så jeg prøver å organisere litt, guttene er veldig glade i å bli lest for og det er noe foreldrene mine gjorde veldig mye for meg da jeg var liten – så det er også noe jeg prøver å videreføre til dem.

Nå har Fredrik og jeg nesten akkurat sett ferdig en film, etter at vi spiste en nydelig, og veldig enkel middag som jeg lagde litt tidligere i kveld. Jeg var så trøtt og sliten etter uken at jeg sovnet før klokken 00.00 i går kveld, og det er ekstremt sjeldent til meg å være – samtidig håper jeg at jeg kunne klart å legge meg såpass tidlig i dag også, da jeg vet det trengs. Og fordi jeg vet det er to stykker som nå sover, men som våkner i 05-tiden i morgen. Haha! God helg, flotte dere ♥

2 kommentarer
    1. Vet ikke helt jeg, men føler de siste bildene av deg her og på snap har vært veldig “puppepreget”? Kan godt være du føler deg finest med å fremheve de sånn, og for all del gå sånn hvis det er saken. Men blir vel litt dumt hvis det er noe du skal imponere med eller vise at slik ser det ut etter to barn? Jeg vet ikke jeg. Liker bloggen, det du skriver, mens syns at de fleste bildene av deg har hatt litt mye pupp

      1. Så fint du sier ifra når du opplever det slik, det er overhode ikke min intensjon å “vise frem noe” og jeg forstår veldig godt hva du mener! Jeg har gått med utringede topper i alle år (det ser man også dersom man blar tilbake i arkivet til jeg var 16 år) men jeg har ikke hatt for å vane med å legge ut bilder av at jeg går slik på verken Blogg eller Snap, da jeg selv også mener det kan bli litt mye, så det synes jeg at er fint at du gir beskjed om 🙂 Jeg har åpenbart ikke tenkt noe over dette og skal absolutt tenke over det fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg