LIVET GÅR VIDERE

God kveld alle sammen ♥ Her sitter jeg med skolearbeid og har akkurat kommet hjem fra apoteket for å få tak i enda mer smertestillende og medisiner.. For ja, akkurat da jeg trodde jeg var blitt frisk igjen (som jeg skrev på mandag) har jeg nå blitt syk. Igjen. Denne gangen enda verre, så akkurat det er jeg ikke veldig begeistret for kjenner jeg.  De to siste nettene har jeg derfor sovet nøyaktig 6 og en halv time til sammen. Nei, 6 og en halv time og 15 minutter. Haha, men jeg er i live – og faktisk litt stolt. Trodde ikke det var mulig etter så lite søvn. Neida! Men jeg forsto for lenge siden å hvorfor de har brukt søvnmangel som torturmetode, og jeg blir påminnet det litt ekstra etter slike netter, for å si det på den måten.

Et lite tilbakeblikk til da Leo var baby, og det å sove såpass lite var hverdags!

Så i dag er jeg mildt sagt redusert, med det blir jeg også grinete – men jeg satser på at det blir mer søvn på meg i natt, og om det ikke blir det så klarer jeg det også. For i dag, og hver dag ellers, har jeg fortsatt en hel haug av ting å gjøre, og som må bli gjort. Og er det en ting jeg har lært, så er det at uansett hvor sliten du er, eller uansett hvor lei deg du er, og uansett hvor vondt du har det så går livet videre. Og det er jo tross alt en bra ting ♥

Nå skal jeg gjøre lekser og legge planer for Noah sin fødselsdag som er på torsdag, Fredrik må jobbe lenge så guttene og jeg må finne på noe koselig for å feire den yngste skatten vår! Håper tirsdagen deres har vært bedre enn min 😂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg