LIVET MITT FØR VS NÅ!

 Før:

“Fredrik, mamma lurer på hva vi vil ha til middag, hva har du lyst på?”

Nå:

“Fredrik, skal du eller jeg løpe bort på dagligvaren for å kjøpe frossenpizza når barna sovner?”

Før:

“Hvor lenge tror du rommet mitt må være rotete før mamma rydder det?”

Nå:

“Fredrik, hvor lenge tror du vi kan bruke barna som en unnskyldning for at det er rotete i leiligheten vår?”

Før:

“Mamma, jeg drar en spontan tur til Oslo jeg. På veien hjem svinger jeg innom Lillehammer og Tønsberg, deretter Gardermoen og London, Ayia Napa og Magaluf, og så sees vi om et par dager”

Nå:

“I dag skal jeg ha barnefri og bare ligge rolig på sofaen og kjenne at jeg faktisk er i live”

 

 Nå

“Jeg går bort på kjøpesenteret for å kjøpe en genser jeg, alle jeg har er sølt ned med leverpostei på grunn av barna, og jeg har ikke hatt tid til å ta klesvasken”

Før:

“Jeg går bort på kjøpesenteret for å kjøpe meg enda flere klær jeg ikke trenger, jeg”

Før:

“Jeg kommer ALDRI til å bevege meg uten døren uten å føle meg fresh og nysminket”

Nå:

“Oida Leo, mamma får visst ikke tid til å sminke seg i dag heller, gitt”

Før: (Når jeg bodde hjemme)

“Mamma, hvorfor låser vi egentlig døren om natten?”

Nå:

“Fredrik? Selv om absolutt alle vinduer og dører er låst, tror du noen klarer å bryte seg inn for å kidnappe sønnene våre?“

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg