mange tårer

“NÅ er det nok!” sier jeg til Fredrik en sen kveld.

“Vi har så mye babyklær til barna som er blitt for små, og som bare ligger og tar all oppbevaringsplassen vår. Vi har femhundre skap her hjemme, men det er jo pokker meg babyklær i alle sammen. Vet du hva Fredrik? Nå selger vi det! La oss bli kvitt det en gang for alle.”

Jeg går med bestemte skritt ut på soverommet til barna og 200 av de 500 skapene vi har her hjemme, og leter frem den første esken med babyklær. Hovedsakelig fra barna var nyfødte og de første 3 månedene.

Og lenger tok det ikke. Den lille pysjamasen i størrelse nyfødt.. Den bittelille sparkebuksa som han brukte så mye på sykehuset da vi akkurat hadde fått møte han. Den lille hvite strikkecardiganen, og minibodyen med stjerner på.

Jeg hører Fredrik pauser spillet sitt ute i stuen. “Jessica? Går det bra?”

Kanskje vi bare skal kjøpe noen flere skap… ♥

7 kommentarer
    1. Ta vare på klærne i tilfelle dere får en til engang:) Lagre hos foreldrene deres om de har mye ekstra lagringsplass. Klarer ikke å selge babytøyet til min snart 5 års gamle gutt

    2. Sorry at jeg sier det men på snap legger du bare ut bilder av mat og usunne ting-godteri/brus/ usunn mat og jeg er sååå lei av det! Hvor mye veier du egentlig??

      1. Hei! Jeg tar masse bilder av mat/snacks og kaker ja, men at det er utelukkende usunt stemmer ikke helt. Jeg har poengtert følgende flere ganger: Jeg spiser sjeldent noe av det jeg legger ut, da jeg ikke spiser sukker. Fredrik, resten av familien (ikke barna) derimot, får en god del av det. Iskrem og kaker fryser vi ned. 🙂

        Jeg har for øvrig en veldig sunn vekt, er slank. Om du er lei av det er det selvsagt kjedelig å høre, men matbildene jeg legger ut er noe av det jeg får aller mest respons og følgere på, så jeg kommer nok ikke til å slutte helt med det dessverre.

    3. Jeg har tatt vare på noen favoritter etter barna 🙂 For det blir myr klær 😉 Men tøyet i størrelse 40-44 (prematur størrelsen) har jeg beholdt som et minne på hvor små de var 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg