MER FORELDRE ENN KJÆRESTER

Hei alle sammen, og riktig god torsdag! Nå måtte jeg faktisk tenke meg om når det gjaldt hvilken dag vi hadde kommet til. Vi har besøk av min mamma og har hatt det de siste dagene, så vi har gått turer og funnet på en del forskjellig med barna. OG vært mye i solen som heldigvis har kommet tilbake! Har hittil vært veldig koselig, og jeg merker at det blir trist når hun skal reise hjem til hjembyen min igjen. Jeg tok jammen meg guttene ut av barnehagen denne uken også, for å nyte de siste dagene før skole- og barnehagestart. Så de har hatt ferie i 6 uker når de begynner på mandag! Deilig med lang ferie for både guttene og meg.

Likevel kan jeg ikke legge skjul på at Fredrik og jeg har vært mer foreldre enn vi har vært kjærester siden starten av virus-utbruddet (og før sommeren) så i dag skal vi ut på kino sammen for å få litt etterlengtet tid sammen. Det er ikke før de siste to årene at vi faktisk har prioritert det å ha tid sammen fra tid til annen, og ikke en gang da har det vært særlig ofte. Sånn er det selvsagt å ha små barn, og da barna var enda mindre var vi ekstremt sjeldent ute på noe sammen. Med tiden og mange år bak oss i et forhold, har vi oppdaget at det er utrolig viktig å ha tid sammen utenom det å være foreldre. Og jeg skjønner at mange foreldre går i den fellen hvor de plutselig bare er foreldre, og ikke noe kjærester med alenetid sammen. Det er så fort gjort, og vi har vært der selv. Men til syvende og sist, så tror jeg det å ha tid sammen med jevne mellomrom er en veldig god investering for et langvarig forhold♥

Håper dere har en like koselig kveld som meg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg