NEI, JEG HAR IKKE SLUTTA!

Hei alle sammen♥

Håpre dere har det fint! Endelig får jeg oppdatert litt for dere, fine, trofaste leserne mine. For en fin helg jeg har hatt! I helgen var jeg i Oslo med søstrene mine og min eldste gutt på 5. Vi hadde planlagt dette siden starten av sommeren, og gutten min hadde gledet seg lenge. Vi leide et familierom på The Hub og hele helgen ble til for å få kvalitetstid med 5-åringen og et lite avbrekk fra hverdagen. Vi spiste blant annet donuts på My ugly baby, og middag på Pincho Nation (som er utrolig gøy for barna!) og var selvsagt innom godteributikken, noe som selvfølgelig er veldig stas for de små.

Jeg hadde full dag + prøve på skolen på fredag, før jeg deretter dro på jobb, og så dro inn til Oslo – så jeg kom frem relativt sent, men 5-åringen hadde allerede rukket å kose seg masse med tantene sine så lenge før jeg omsider kom frem. Hverdagen er nå annerledes enn tidligere, men jeg trives ekstremt godt i den nye hverdagen min nå: Med to jobber, skolen og familielivet. Litt hektisk er det (er jo en grunn til at bloggen ikke har blitt oppdatert på en uke nå, selv om jeg har oppdatert Snapchat og Instagram jevnlig, haha!) men jeg vil mye heller ha det hektisk enn å kjede meg. Jeg har “kun” 2 fag på skolen dette året, som er med på å gjøre det hele mer gjennomførbart, selv om alt skolerelatert ikke akkurat er noen ferie det heller. Jeg har kun fast fri en dag i uken fra skolen, men stort sett også to. Så vet jeg jo at det er dette året det gjelder på skolen, og at jeg endelig har studiekompetansen (!!!) i boks til sommeren. Gråter av glede av å tenke på det og hvor hardt jeg har jobbet for å få det til.

Ellers flyr tiden og min minste gutt fylte jo 4 nå i oktober. Fredrik og jeg snakket om det her om dagen, og vi føler knapt vi har blitt noe eldre (fordelen med å være ung forelder, antar jeg?) Det er rart, men utrolig fint å se hvordan barna vokser opp og hva slags gode, små mennesker de allerede er. Barna eksponerer jeg jo ikke lenger på verken blogg eller noe annet sted, og det har jeg heller ikke gjort på et par år heller. Likevel får jeg jo spørsmål om hvordan det går med oss alle her hjemme, og på det kan jeg svare at alt er bra og at vi fremdeles er en liten, men veldig lykkelig familie♥

Det var en aldri så liten oppdatering på hva som skjer i livet mitt nå, hvorfor bloggen blir bortprioritert og at jeg antakeligvis er ferdig med daglige oppdateringer her inne – men jeg skal helt klart fortsette med bloggen. Så nei, jeg har ikke sluttet til dere som spør om det – det tar bare litt tid for meg å komme inn i nye rutiner ettersom livet er litt annerledes nå♥

Klem fra en sliten meg som skal kjøpe take-away til sen middag nå!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg