NYE FAVORITTER + TESTRESULTATER

I samarbeid med NA-KD.COM

Hei alle sammen! Og riktig god lørdag. Før jeg begynner på innlegget: Jeg fikk et par spørsmål på Snapchat om jeg hadde testet meg for korona siden jeg har vært så syk (men nå begynner å nærme meg helt frisk) og svaret på det er selvsagt ja. Vi tok test en dag tidligere denne uken, og da var vi i isolasjon til vi fikk svar. Heldigvis hadde vi flaks og fikk svar på et døgn, og den var følgelig negativ. Jeg var 99% sikker på at den kom til å være negativ, så jeg var aldri bekymret sånn sett. Men det er greit å få gjort det uansett når Fredrik skal tilbake på jobb og jeg på skole. Jeg vet at hadde jeg vært i risikogruppen, hadde jeg satt umåtelig stor pris på at alle som var syke, på den ene eller den andre måten, tar testen for å være helt på den sikre siden. Så derfor gjorde vi selvfølgelig det for å være 100% sikre.

Å ta testen synes jeg heller ikke var så ille som “alle” skal ha det til, på en smerteskala fra 1 til 10 vil jeg gi den en 2’er kun fordi jeg ble litt svimmel etterpå. Personlig synes jeg det var uproblematisk. Fredrik derimot, synes veldig synd på seg selv og synes det var helvete på jord. Haha! Jeg synes jo det var litt festlig at han synes det var så ille, så vi har ledd litt av det her hjemme. Og med det er jeg klar for skolen på mandag og gleder meg til å komme tilbake ♥

I dagens blogginnlegg skal jeg vise dere noen av mine nye favoritter fra NA-KD ♥ Jeg har også en rabattkode som gir dere 15% rabatt på alle ordinære varer på Na-kd.com, bort sett fra salgsvarer selvfølgelig. Jeg har funnet frem mine favoritter og linket til dem, slik at dere kan sjekke ut mine favoritter – eller bare finne deres egne. Rabattkoden min er Enerberg15 og varer kun i 48 timer fra NÅ.

Favorittbuksa mi!! Beigegrå high waist bukse finner du HER ♥ Hvit bluse-topp med lange ermer HER

Sort, tynn strikkagenser med mønster HER

Rosa oversized cardigan fra den nyeste kolleksjonen til Emma Ellingsen HER

Blå cardigan med perledetaljer HER (Utsolgt i blå, men de har den i hvit, beige og grønn) ♥ Sort buksetights som er superbehagelig HER

Husk rabattkoden Enerberg15 for 15% rabatt og happy shopping! Håper forresten alle dere er friske. Tror det kan bli en ganske slitsom høst for både store og små med tanke på all sykdom som skal testes, og det faktum at influensa, høstforkjølelse og den type sykdom ikke tar pause bare fordi koronaviruset herjer. Uff! Ha en fin helg så lenge, så snakkes vi snart igjen. PS: Hvis du vil se mer av hvordan plaggene ser ut på, har jeg lagt ut en haul på Insta- og Snapchat-story. Klem fra meg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg