PÅSKEKOS MED GUTTENE MINE

Hei alle sammen! Endelig er dagen her, det er påskeaften 🐣 Selv om det er en litt annerledes påske i år, har jeg likevel klart å skape en eller annen følelse av påskeferie. Som jeg nevnte tidligere, så har jeg gledet meg til påsken, selv om vi (som kanskje de fleste andre) egentlig ikke har noen store planer i det hele tatt. Det er bare noe med med stemningen og det spise gode måltider som en familie (Fredrik har hatt fri hele påsken!) påskeegg og tradisjoner som jeg selv har hatt siden jeg var bitteliten. Da jeg gikk gravid med barna gledet jeg meg alltid til å overføre visse tradisjoner tilknyttet høytidene til dem, og det er så utrolig gøy at de nå er blitt såpass store at jeg kan gjøre nettopp det 💛

Har jeg så mye nytt å melde? Absolutt ikke. Men jeg ville ta meg tid til å ønske dere en riktig god påske! Håper dere har det bra. Nå må jeg løpe ut til kjøkkenet og ta over matlagingen før Fredrik svir noe av maten, haha.

5 kommentarer
    1. Koffer bruke du “unnskyld meg, dette er ikke greit” ol når du poster snaps om blogginnlegg du har skrevet om dine meninger? Ser bare teit ut når du skriver det så ofte. Tror det har vært 3 bare den siste uka

      1. Hehe, det er nok bare typisk min talemåte å si “unnskyld meg”, men at jeg har brukt det på 3 ulike swipe up-bilder på snap den siste uken, stemmer ikke. Jeg brukte det på det siste blogginnlegget jeg delte på snap i dag, samt at jeg skrev “Sorry, men noen måtte si det” på blogginnlegget publisert 09.04. Dette er ikke gjort bevisst, har ikke tenkt over det en gang.

        Kanskje litt som når du snakker med vennene dine. Da veier du ikke ordene dine på gullvekt før du sier dem, slik er det også med meg. Men dersom det plager deg kan jeg selvsagt prøve å unngå å bruke de ordene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg