PERSONLIGE TANKER FRA DEN SISTE TIDEN

♥ I skrivende stund har jeg akkurat klart å karre meg opp til pcen, etter å ha ligget i sengen og sovet i nesten hele dag fordi jeg er blitt syk. Har fått halsbetennelse, og aner ikke hvordan. Spriter hendene før jeg går inn i matbutikken, spriter håndtaket på kurven, holder avstand til alle så godt det lar seg gjøre, og har egentlig kun vært på skolen og hjemme med familien siden skolestart. Men sånn er det i hvert fall, så jeg ligger med halsbetennelse og håper jeg blir bedre så fort som overhode mulig. Blir så engstelig for det jeg går glipp av på skolen og alt, så får helt indre uro og blir bekymra. Er så kjipt å måtte begynne å ta igjen stoff så tidlig på skoleåret… Synes litt synd på meg selv akkurat nå, men det må være lov.

♥ Er vi flere som gleder oss til Disney+ kommer i midten av september? Fredrik og jeg snakker om dette på daglig basis nå. Spesielt i helgene hvor vi omtrent sloss fordi vi ikke finner noe å se på når vi skal spise sen middag sammen. Haha.

♥ Jeg synes det er vanskelig å fordøye det faktum at det er fire måneder igjen av 2020. Samtidig er jeg ikke noe annet enn glad for det.

♥ Fredrik og jeg er jo på jakt etter leilighet nå, som vi skal kjøpe. Men foreløpig har vi ikke funnet noen ting som vi virkelig kunne sett for oss å bo i. Selv etter å ha sett i ganske mange uker. Men det er kanskje like greit, siden vi har oppsigelsestid på leiligheten vi bor i nå. Jeg har jo ikke lyst til å bo i noe bare fordi “vi må” flytte, men fordi jeg faktisk ser for meg at vi kan få et fint hjem der for oss selv og viktigst av alt, guttene våre.

♥ Noen ganger må jeg ta meg selv i å tenke på det at min eldste gutt begynner på skolen neste år. Spesielt siden jeg husker min første skoledag så utrolig godt, og nå er det min gutt sin tur snart. Er helt rart!

♥ Gleder meg allerede til å finne frem alt de fine guttene har av vinterklær og ulltøy. Jeg er virkelig ingen fan av vinteren, men jeg synes det er superkoselig å pakke guttene godt inn i gode klær og vite at de er varme og gode når de koser seg i barnehagen. Må forresten tipse om Mole – Little Norway – som selger så mye fine ullklær til barn. Ikke sponset, bare et annet godt tips!

♥ For tiden drømmer jeg om å skaffe meg en katt. Jeg tror barn flest har godt av å vokse opp med dyr: I tillegg er det så utrolig koselig å ha kjæledyr. Familien min har hatt så mange forskjellige dyr i løpet av oppveksten min: Rotte, hamster, degus, fisker, katter, hunder ++. Og det å vokse opp med dyr er noe jeg ønsker for mine barn også. Men, det er et vanvittig stort ansvar. Uforutsette dyrlege-regninger, om vi skal reise på ferie er vi avhengig av at noen kan se til katten, og så videre. Det er et ansvar hvert fall 10-15 år frem i tid, og jeg tror ikke vi er klare for det per nå. Enn så lenge får jeg drømme videre og kanskje passe litt dyr for venner og familie.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg