PLUTSELIG HELT ALENE..

Hei dere! Dette blogginnlegget skulle egentlig publiseres i går kveld, men da resten av kvelden ble tilbrakt på annen jobb samt trening gikk det rett og slett helt i glemmeboken. I dag da jeg våknet nærmet klokken seg faretruende 1200 – og jeg satt med en enorm følelse av at jeg hadde glemt noe. Noe jeg da selvfølgelig ikke hadde – fordi jeg nå er helt alene på dagtid frem til torsdag! Fredrik jobber og barna er nemlig på miniferie med mine foreldre. De dro i går og ut i fra de videoene og bildene mamma sender meg på snapchat, ser det ut som at de storkoser seg så til de grader!

De er ikke lenger unna enn en halvtime fra der vi bor, men skal altså tilbringe dagene sammen frem til torsdag. Ja, også forguder barna mine besteforeldrene sine på både min og Fredriks side av familien – så jeg tror ikke dere aner hvor stas det er når besteforeldre kommer på besøk, eller når de får tilbringe tid med dem. Det varmer så å se! Og så ble det jo i samme slengen noen dager sommerfri for Fredrik og meg også, selv om Fredrik skal jobbe frem til torsdag denne uken på dagtid. Vi har allerede planlagt en liten tur ut for å spise i morgen kveld, helt alene, og det blir både rart og uvant uten barna – det kjenner jeg allerede. Jeg har holdt barna hjemme hver juli og litt til på sommerstid helt siden Leo begynte i barnehagen, og det synes jeg er utrolig viktig når vi har muligheten til det. Guttene har jo en hverdag i barnehagen de trenger fri fra de også, på samme måte som jeg gjør fra skolen og Fredrik gjør fra jobb.

Nå holder vi på med middagslaging her hjemme og det er merkverdig stille, altså. I morgen har jeg bare to planer, og det er å stå opp for 12.00 og rydde barnerommet til barna: så det er koselig og ryddig for dem å komme hjem igjen på torsdag. I kveld har vi planer om å treffe noen venner og ellers slappe av, nyte at det er sommer, og gå en tur i byen siden det er nattåpent i Larvik i dag. Ønsker alle sammen en fin tirsdag, håper dere har det fint ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg