PRIVATE BILDER FRA TELEFONEN MIN

Hei dere, og riktig god onsdag! Håper dere har det bra ♥ Her går sommerdagene i ett, og august nærmer seg også med stormskritt. Det er spesielt rart fordi jeg føler det akkurat ble juli: Men sånn er det, tiden går fort når man har det morsomt. Jeg tror jeg har glemt å fortelle dere det, men min storesøster kom på besøk hit på mandag – så disse dagene har vi egentlig bare funnet på mye gøy med barna, spist en is her og der, og vært på en og annen lekeplass!

I dag tenkte jeg skulle gjøre noe jeg ikke har gjort før: Nemlig å vise dere litt mer private bilder fra telefonen min! Jeg har sett at det har vært en nokså populær trend blant flere andre, så jeg tenkte å gi det en sjanse selv. Gjerne fortell meg dersom dere liker disse blogginnleggene eller ikke – det er så vanskelig for meg å skape innhold som absolutt alle leserne mine liker når dere er så forskjellige. Når det er sagt, så er den største andelen av leserne mine fra 25 og 35 år, og det synes jeg er litt kult. Flesteparten av bloggere har jo lesere og følgere som er yngre enn seg selv, mens den største andelen av mine er eldre enn meg. Utrolig gøy!

Jeg kan rett og slett ikke annet enn å le når jeg ser på dette bildet – jeg var helt sikker på at jeg smilte forsiktig og så glad ut på dette bildet som søsteren min tok av meg, men det gjør jeg såvisst ikke. Jeg ser altså så sur at det er helt flaut! Tror jeg må gå på smilekurs snart, for dette skjer i 90% av tilfellene med alle bildene andre tar av meg…

Leo som vil holde hånda mi her om dagen, da vi gikk tur på havnen her i Larvik ♥ Kan faktisk ikke tro på at han er 5 år om under et år… Jeg tenkte forresten snart å lage en liten guide for hva du kan gjøre i Larviks-området med barn, samt hvor man kan spise, og de fineste/beste butikkene i sentrum. Er det noe som er interessant for dere, kanskje? Er så glad i byen jeg bor i, og er faktisk en skikkelig fin by å ha barn i – spør du meg.

Med en gang vi er ute av døren ser synet mitt foran meg omtrent sånn ut: Barn som løper, herjer og koser seg sammen. Fine guttene! Akkurat slik det skal være.

Nå står plutselig speilet vårt på kjøkkenet. Haha. Dette tok jeg vel forrige uke før Fredrik og jeg dro ut på den lille daten vår, for å spise litt sammen ute. Det til venstre er deler av den gamle senga vår, som også står på kjøkkenet for øyeblikket. Den skal kastes i løpet av uken når vi skal kjøpe ny seng. Gleder meg skikkelig! Og ikke minst til å bli ferdig med soverommet vårt.

 

Dette bildet tok jeg for å vise at man ikke bare spiser salat når man spiser vegansk! Haha! Helveganske beyond burgere (Jeg kjøpte de på rema) med vegansk ost, brioche-brød, og hjemmelagde fløtegratinerte poteter. En leser spurte meg en gang om jeg måtte poengtere det i mat-innleggene mine dersom noe var hjemmelaget, og ja, jeg poengterer det, simpelthen fordi det er noe helt annet enn ferdigmat. Vi har også halvfabrikata og ferdigmat fra tid til annen her hjemme altså, så det er virkelig ikke (!) noen stikk til de av dere som bruker det mye, jeg mener bare personlig at det er noe helt annet enn hjemmelaget mat.

Og kan vi bare snakke om hvor godt vanilje-cola er? Føler jeg er den eneste som faktisk liker det, og cherry-cola. Vennene mine ler av meg for at jeg elsker det, men jeg kan da vel ikke være den eneste 😂

De norske jordbærene er jo kommet for lengst, og jeg spiser faktisk jordbær hver bidige dag nå. Her om dagen spiste jeg det sammen med iskrem, like før jeg begynte med et aldri så lite SAW-maraton. Ja, det er de grusomme skrekkfilmene – de er ganske groteske for å si det sånn, men jeg synes faktisk at selve fortellingen(e) i filmene er ganske bra.

Fineste kjæresten min som skriver gjesteinnlegg til dere her på bloggen, sist gang han gjorde det. ♥ Som der så vidt kan skimte i bakgrunnen bor vi ikke akkurat i noen interiørmagasin her hjemme, selv om vi bor i en SÅ fin leilighet, vi er som småbarnsforeldre flest og har innsett at det viktigste ikke er at alt er strøkent til en hver tid!

Ønsker alle sammen en nydelig kveld videre!

10 kommentarer
    1. Gjerne Larviks guide! Har snart bodd her i to år, og nettopp fått en jente. Men føler jeg aldri får gjort noen ting da jeg ikke vet om så mye eller har noen og komme meg ut med.
      Vanilje cola er verdens beste brus!

      1. Så gøy at du er positiv til den ideen! Da skal jeg få satt sammen en slik guide 🙂 Gratulerer med jenta di, forresten! Vet hvordan det er å være i ny i byen <3 Er du med i barselgruppe etc? Vet også det skal være noe babysvømming her i Larvik! Kanskje det kunne vært en fin arena til å finne noen å kunne komme deg mer ut med, på trilleturer for eksempel?

    2. Du trenger ikke å kaste den gamle senga, det er sikkert noen på Finn som vil ta den gratis 😊 bedre for miljøet også med gjenbruk 👍

    3. Jeg elsker både vanilje- og kirsebær cola 🙂 Så du er absolutt ikke alene! Syns den nye med smak av fersken er ganske god også, men ettersmaken er faktisk bedre enn den første smaken man får så fort man får den i munnen.

      1. Gøy å høre at det ikke bare er meg som er stor fan av de to, altså!! Har vært glad i det så lenge jeg kan huske 🙂 Den med fersken har jeg ikke smakt, hvor kjøper du den da?

    4. Tusen takk!
      Går i en type barsel gruppe, og har trillet en del. Men baby har fått vogn skrekk, så blir ikke så mye nå! 😅
      Har heldigvis ikke så langt å reise til hjembyen, men greit og ha noe og finne på her også!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg