SÅ HELDIG JEG ER!

God kveld alle sammen! For noen dager det har vært nå, men akkurat det skal jeg fortelle mer om senere. På lørdag har vi en bursdagsgutt her hjemme, og i år er det første året hvor jeg ikke har begynt planleggingen før, ja, i dag. Så, som bildene viser, har jeg i dag begynt å forberede til bursdagsselskapet vi skal ha her hjemme på lørdag. Det passer så fint når barna har bursdag på en lørdag (eller søndag, for så vidt) for da kjører vi bare fullt ut og har selskapet med familie og venner samme dag. Leo gleder seg så mye, og har snakket litt om hva han har lyst til å gjøre på dagen sin og i selskapet sitt – det er så morsomt at han er så delaktig i år! Men han blir jo også 4 år gammel, så da er det jo helt naturlig at de har rukket å få mange egne meninger. Det merker vi godt! Haha. Jeg ser allerede frem til fremtidige bursdager, det er så gøy 🎈

Vi har snakket en del om hva Leo har ønsket seg til bursdagen sin (og da går svarene oftest i familiemedlemmer og venner + potensielle, nye lillesøsken – haha!) og så har gutten min uttrykt ganske tydelig hva han ville ha i bursdagen sin, der var han skråsikker fra første gang jeg spurte: Rosa bursdag. Så da blir det rosa bursdag igjen da. Han er helt herlig, og man må virkelig spørre og grave for å få noen materielle bursdagssønsker ut av han – og fra det kjenner jeg meg ordentlig stolt. Noen ganger må jeg rett og slett bare stoppe opp og tenke over hvor heldig jeg er som er mamma til de to mennene i mitt liv altså.

Nå har guttene sovet søtt en god stund allerede, mens Fredrik og jeg har litt alenetid. Det er onsdag allerede, og bare noen få dager til helg med bursdagsfeiring, besøk og mye kos – men det kjennes likevel helt greit at det gjenstår noen hverdager først!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg